Arama
Rotalar
Yandex Maps • Adıge Cumhuriyeti • Belediye ve kamu hizmetleri merkezi

МФЦ Мои документы

Değerlendirme 3,0
83 puan
Açılış: yarın
8 (800) 302-34-44
Telefonu göster
ulitsa Turgenevskoye shosse No:27, aul Novaya Adygeya

Fotoğraf veya video ekle

Belediye ve kamu hizmetleri merkezi МФЦ Мои документы, Adıge Cumhuriyeti, foto
Belediye ve kamu hizmetleri merkezi МФЦ Мои документы, Adıge Cumhuriyeti, foto
1 daha
Genel bakış
Fotoğraf
11
Yorumlar
42
Şubeler
Özellikler

Adres

ulitsa Turgenevskoye shosse No:27, aul Novaya Adygeya
Giriş kapılarını göster
Rota

İletişim bilgileri

8 (800) 302-34-44
Telefonu göster
mfc01.ru

Mesai saatleri

Açılış: yarın
Çalışma günleri
Tüm şubeler

Nasıl gidilir

Мега
750 m
3
МегаЛеруа МерленБжегокайская улицаПоворот на посёлок Новая Адыгея
Park yerlerini göster

Özellikler

Tekerlekli sandalyeyle ulaşılabilirlik:tam erişim
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Bu kurumun sahibi misiniz?
Değerlendirme 3,0
83 puan
Burayı değerlendirin

42 yorum

Varsayılan
Вадим Огородников
30. seviye şehir uzmanı
5 Aralık 2023
Новый МФЦ. Расположен удобно в Мега Адыгея, небольшой, но по функционалу вполне полноценный. Пока ещё без очередей, но уверен они будут, так как есть всего 4-5 рабочих мест специалистов. В среднем, продленный вечером режим работы - в разные дни недели разный. Понедельник выходной. Специалисты доброжелательные и старательные, но профессиональный уровень надо подтягивать. Некоторые боясь ошибиться всё время переспрашивают у коллег или "гуглят", другие отвечают бойко, но не всегда фактически верно. Удобные места ожидания, терминал, несколько компов для самостоятельного взаимодействия. Доступность высокая в здании есть лифты и коляски для маломобильных граждан, на большой парковке Меги много специализированных и обычных мест для транспорта.
8
Инна Мешкова
2. seviye şehir uzmanı
18 Aralık 2024
Hiç olması iyi bir şey ve sahada ameliyathaneler var! Ama: Oda çok küçük, operatörlerle birkaç masa var. İş gününde bile, sahada tüm çalışanlar varsa, bir buçuk saat bekleyen kuyruklar var. Emeklilerin ve bebekli kadınların sıra dışı kabulü yoktur. Kuponu kuyruğa kendiniz atıyorsunuz, ancak navigasyon rahatsız edici, anlaşılmaz, kuponu oraya atıp atmadığınızı tam olarak anlamıyorsunuz, bu nedenle başka bir penceredeki sırayı tekrar beklemeniz gerekmeyecek mi?
Orijinalini göster · Русский
Александра Сергеевна
4. seviye şehir uzmanı
20 Aralık 2024
Bu MFC ile ilk kez iletişime geçtim ve dehşete kapıldım. Terminal, korkunç derecede anlaşılmaz navigasyonla köşede yalnız duruyor. Masadaki kıza «bilgi" yazısıyla hitap etmeye çalıştığımda, «Müşteriyle meşgulüm, bekleyin» cevabını aldım. Resepsiyon, müşterileri yönlendirmek ve kaydetmek için yarattı, burada da tam teşekküllü bir hizmet penceresinin işlevini yerine getirmeye çalışıyor, sonuç olarak ikisini de niteliksel olarak yapmıyor. İstişare terminalinde rastgele dürttükten sonra yeni bir sorunla karşılaştım. Soyadını girememe. Sensör yanıt vermiyor. Sonuç olarak, bu terminalle 5 dakika süren bir savaştan sonra, sadece 2 harften oluşan bir soyadı için kuponumu kırdım. Ne o ne de ben daha fazlasını yapacakmışım. Ama adaleti yerine getirmeliyiz, servis penceresindeki kız göreviyle hızlı bir şekilde başa çıktı ve bu yerin izlenimini biraz geliştirdi. Sonuç olarak: Yer hızlı koşmaya ve küçük sorunları çözmeye uygundur. Bu şubenin önemli belgeler ve ciddi konular üzerinde çalışma yeteneği büyük şüphe altındadır
Orijinalini göster · Русский
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2025 Yandex
Veri kaynağı