Bankaya başvuruyorduk. Vershinskaya bankası uzmanı Svetlana Sergeevna, sorumuzda bize yardım etti. Yetkin bir uzman, yardımsever ve sempatik bir insan. Yaşlı kadına sorunu çözmede yardım etti, sabır ve dikkat gösterdi. Zamanımızda herkes yaşlı bir insana katılım ve anlayışla davranamaz. Teşekkür ederiz ve işte ve hayatta başarılar dileriz.
01/06/2025 tarihinde reşit olmayan bir çocuk için kartlı bir hesap açmak gerekli hale geldi. Saat 12: 30'da ofise geldiler, B81 kuponunu aldılar. Oturmayı bekliyoruz, saat 14:05. Bizden sonra gelenler de dahil olmak üzere mevcut olan herkes geçti. Sıra bize ne zaman gelecek sorusuyla "pencere 1" deki banka çalışanına döndük, karşılığında omuz silktim, "belki kuponu alırken numarayı belirtmediler" konusunda akıllı davrandık, varsayımının temelsiz olduğunu hemen açıkladılar. Hepsi bu kadar, hiçbir şey eşit bir şekilde değişmedi. Yeni insanlar gelir, kupon alır, hizmete davet edilmeye devam ederlerdi. Bu şekilde tanımlanabilirse müşteriye karşı tutum..... İyi sözler bulamadım. Açıkçası, ofisin ve çalışanlarının organizasyonunda bir şeylerin değiştirilmesi gerekiyor.
2.09.2024 просидела 2 часа в очереди. 1 клиент -+ 40 минут. Заблокировали карту, за мошеннические действия, хотя я с зарплатного счета перевел деньги на Газпром и хотел снять наличкой не большую сумму.
12.09 будет ровно месяц как заблокировали карту, писал жалобу, хожу в офис постоянно. Никогого результата. Сумма на карте не маленькая, за квартиру заплатить не могу, ничего сделать не могу. Обслуживание ужасное, банк ужасный, буду отказываться.