Yarım yıl önce bir saç kesme makinesi satın aldım, Rebel, çalışırken hızla kesildiğini fark etmeye başladı. Mağaza satın alırken bir garanti kartı verirdi, onlara cevap vermeye karar verdim. Geçtim, bir hafta geçti, aradım, servis merkezinden bir cevap olup olmadığını soruyorum.. Bana bunun bir garanti davası olduğunu söylediler, yapacaklar, sizi ararız, ikinci hafta geçer, tekrar ararım ve bana cevap veriyorlar, HAYIR bu artık bir garanti davası değil, ama sorununuzu çözmek istiyoruz, servis merkeziyle anlaşıyoruz, sizi arayacağız, yarın, yarından sonraki gün, bir hafta daha geçiyor, kendim ararım ve cevap, hiçbir şeye yardım edemeyeceğimizdi, sadece paranız için ustaya 2000 ruble için söyleyeceğiz, neden yanlış bilgilendiriliyorsunuz sorusuna? Garanti davası hakkında konuştuğum amiriniz geri arasın. Cevap, satıcıdan, Size söyleyecek hiçbir şeyi yok. 🤦🏼♀️ Tamam, arabayı iade etmesini istedim, onu aldığımda uyardım, sonuç olarak servis merkezinden gelen sonuçları yazdırdılar, hazırladılar, tabiri caizse taslaklara koydular ve göz teması kurup soruyorlar, eğer öyleyse ne olursa olsun? Bu yüzden suçlamaları da duydum, çok sakin olmadığınızı söylüyorlar, yazıcının küstahlığı ölçeğin dışına çıkarmak istemediğini söylüyorlar. 4 hafta boyunca kafalarını karıştırdılar.
Tavsiye etmiyorum! Hayır! hayır! Zamanınıza dikkat edin.
Купила год назад машинку для стрижки. Через 6 месяцев, машинка стала плохо работать. Сдала товар продавцу написав заявление на возврат. Месяц они ее тестили, написали ответное письмо, что я ее неправильно эксплуатировала и предложили за Мои деньги отправить ее поставщику/производителю, для вскрытия. Попробовала, последовать их совету по уходу. Качество не устраивало. Написала в Роспотребнадзор. Через месяц они ответили, посоветовав обратиться в центр экспертиз. Сумму за экспертизу назвали от 6000-20 000. В итоге, поняв что мы покупатели не защищены, отдала ее мастеру по ремонту техники для парикмахеров. Ремонт стоил 800р. Вскрытие показало заводской брак. Данный продавец не хочет нести свои обязанности. Мой вывод.
Покупала профессиональный уход для волос. Выбирала из нескольких вариантов, но с помощью продавца и её рекомендаций остановилась на одном, и осталась очень довольной. Потом покупала подарки для подружек и на 23 февраля для молодого человека. Хороший выбор мужской косметики по уходу за бородой.