Öyle oluyor ki uçaklar kırılıyor, bu tüm havayollarında oluyor. Hatta bazen yedek uçağın havaalanında bir gün beklemeniz bile gerekiyor, ayrıca çok korkulu bir şey yok.
Ama bir uçuşu geciktirmek için para almaya çalıştığınızda olan şey budur, muhtemelen sadece Wiz air'de olur. Biz de wizz air'e geri döndük ve garip bir şey ortaya çıktı - aile üyelerimizden biri uçuş için check-in yapamadı. Zaten yakıldığımız ve havaalanında uçuş check-in için kişi başı 20 € ödediğimiz için çok ısrarcıydık ve 40 dakika sonra bize (!!!!) yine de ücretli (bizim için) numarayı aramak mümkün oldu ve kayıt sorununu bir şekilde büyük zorluklarla manuel olarak düzeltebildiler, ancak yalnızca üçüncü denemede. Çocukların iyi ingilizce bilmeleri şanslıydı, aksi takdirde büyük olasılıkla uçup gidemeyeceğimiz ortaya çıkacaktı.
Ve şimdi en önemlisi !!! - Bu sorun neden ortaya çıktı - uçuş için check-in yapmadığı bir kişi ve wizz air hesabında 90 € belirdi, bu nedenle check-in yapılamadı. Ve para, uçuşun gecikmesi için Havayolundan tazminat istememiz nedeniyle ortaya çıktı (bu arada, «nedense» AB kurallarına göre 400 € değil, 90 € aldık). Ve işte böyle ortaya çıkıyor: Havayolu, bu cesaretli yolcunun para iadesi istemesine izin vermemeye karar verdi.
Bu a / c'yi düzenli olarak Avrupa'ya uçuyorum. On uçuşta kalkışta sadece bir gecikme var. Bu sırada yolcular zaten uçakta oturuyorlardı. 40 dakika bekledik ve uçtuk. Mürettebat her zaman kibardır. Her şeyi siteden önceden satın alıyorum (bagaj, koltuklar, check-in) ve herhangi bir sorun yaşamadım.