Dün anneme hediye olarak bir telefon aldım. Çocuklar çok kibar ve neşeliler, benim için en iyi seçeneği sundular, filmi indirimle yüklediler ve kendim için daha fazla kulaklık aldım, çok sevindim. Onlara özellikle hitap etmenizi şiddetle tavsiye ederim! Onlardan bir araba bile kazanabilecekleri ortaya çıktı!
Çocukların akıllı saatlerini paketledim, 7 ay iyi çalıştılar, sonra kesmeleri için gönderdiler, saati 14 için MobiLAB hizmetine gittiler, 14 gün geçti saati kesmeye getirdiler, çocuk saati bir ay boyunca kullandı, ekran sensörü çalışmayı durdurdu, 14 gün boyunca tekrar MobiLAB hizmetine gönderdiler, saati getirdiler ekran sensörü çalışıyor, ancak sım kartı göstermiyor, aynı gün bağlantıdaki mağaza bu saati sım kartı görmediği için MobiLAB hizmetine gönderiyor, yine 14 gün bekliyoruz, beni solon'dan arıyorlar bağlantıda, saatiniz Gelip almaya geldik, saati almaya geliyorum, saate bakıyoruz ve sim kartı hiç göstermediğim gibi göstermiyoruz, satıcı videoya kaydediyor ve MOBİLAB servisine servis edilebilirliğin tespit edildiğini ancak düzenlenmediğini gönderiyor.Satıcı bana mobilab hizmetine gitmenizi söylüyor, böylece para iadesi için ellerime bir hareket versinler, oraya geliyorum, orada size hiçbir eylem yapmayacağımı söylüyorlar, kısacası Mobilab servis merkezinde 6 kez saatler , servis edilebilirlik bulunmasına rağmen, eylemde servis edilebilirliğin bulunmadığını söylüyor, bugün arayacaklarını söylediler, bu yüzden kimse aramadı, Umarım bir avukat bu konuda bana yardımcı olur, kalitesiz mallar için para iadesi yaparlar.