Burada 2 kez sipariş veriyorum
İki kez teslimat sorunları,
Teslimat ilk kez 3 saat gecikti, bazen yazdım, pozisyona girdim,
Teslimat 2 kez, mesaj bir gün önceden olması gerektiği gibi geldi, Remy +/- bir saat işten ayrıldı, belirtilen, aramadığınız yerden, teslimat numarasına göre geçti "Merhaba, euromebel'e ulaştınız,,," Ve sonra asılı borunun bip sesleri vb. iki saat boyunca, sonuç olarak, belirlenen zamanda getirmediler ve aramadan sonra mağazaya ulaştılar ve teslimatın 30 dakika içinde olacağını söylediler.
Bunun sonucu, mesaja göre teslimat süresi beklentisiyle işten iki kez ayrılırken, iki kez zamanında gelmedi, kimse tüpü almıyor.
Tüm mücbir sebeplerle her şeyi anlıyoruz, ancak teslimat süresini kendiniz belirliyorsunuz, bu yüzden lütfen kendi kurallarınıza uyun,
Büyük bir meblağ için mobilya satın aldım. İlk defa yanlış dolabı getirdiler, gidip takas etmek zorunda kaldım. Servis sıfırda, bugün mobilya getireceğiz, yarın toplayacağız. Sadece Aktobe'de çalıştıklarını düşünürdünüz, diğerleri oturup mobilya üreticisinin gelip mobilyaları toplamasını bekliyorlar. Ancak bu nedenle mobilya üreticisi gereksiz dolabı sökmeye gelecek ve teslimattan hemen önce zamanı olacak. Mobilya üreticisinin gelip mobilyaları bir defada söküp toplamasına izin vereceklerini söyleyince, mobilyalarımı alana kadar bana vermeyeceklerini söylediler. Yani, mobilyaları 43.000 tenge karşılığında dolapları yerine büyük bir meblağa tutacaklar. Saçmalık!!!!