Güzellik filminin en iyi geleneklerinde mağazada servis yapmak.
Servis personelinin kibirini ve kabalığını kelimelerle anlatamazsınız.
Kızlarına zarif bir elbise seçtiler. Mağazaya ilk kez Calvin Klein markalı bir ceketle geldik. Kızlar etrafımızdaki kar taneleri gibi çevriliyorlardı. Elbiseyi seçtiler, buharlayıp bir hafta bekletmeleri istendi. Tamam, erteleyelim dediler.
Bir hafta sonra, spor salonunda antrenman yaptıktan sonra, her zamanki aşağı ceketle, makyajsız bir elbise için geliyoruz....
Tamamen farklı bir tutum! İlk olarak, elbiseyi hiç buharlaştırmadılar. Her ne kadar buğulanmış olduğuna ikna etmeye çalışsalar da. İkincisi, elbiseyi bir hafta boyunca bırakmadığımız iddiasını yayınladık, ( tamam! Bunlar sizin kurallarınız, sordum, bana ertelendiler, bana karşı ne gibi şikayetler var?)
Üçüncüsü, uçmayı üstlendiler, kötü bir şekilde buğulandılar. Çok kötü!
Dökümlü satenden yapılmış bir elbise, evde bir ütüyle örtüyü ütülemenin vapurdan daha kolay olacağına ikna etmeye çalıştılar. Bir kol genellikle buruşuktu.
Daha iyisini yapmak istediğimde bana cevap verdiler, dikkat! ' Size hizmet etmek istemiyoruz! Küçük şeylerle hata buluyorsunuz"
Normal mi?!!!
8 binlik bir elbise. Son boyut, herhangi bir indirim olmadan. Satışa hazırlıksız!
Genel olarak ben sadece şoktayım!
Satıcı, kesinlikle beceriksiz bir öğrenci, açıkçası kaba. Son cümle sadece büyüleyiciydi 'Bu elbiseyi size satsam da satmam umrumda değil!'
Müdürden dışarı çıkmasını istedim. Cevap 'o size kendi işini yapmayacaktır!'
Çocuklar, orada nasılsınız ? Alıcıların hizmetini anlamanız normal mi?
Lichi markasının kendisi ilginç şeyleri dikiyor, ancak bu mağazaya kesinlikle bayilikle çalışan bir ayak daha yok. Her şeyi umursamıyorlar!
Uzun zamandır bu hizmet seviyesini görmedim!
Kızımın harcadığı zaman ve duygular için üzgünüm.
İnternette aynı elbiseyi sipariş edeceğiz, resmi bir temsilciyle çalışmak daha iyidir.
Любимый бренд в алмазе) Очень много вещей на разных вкус, правда на мой рост 158 вещи приходится ушивать. Если брать платье на вечер, то определённо здесь. Уровень обслуживания на высоте.
Люблю этот бренд, давно пользуюсь онлайн-покупками.
Муж приобрел платье мне в подарок, убедили, что в одном месте распущенный шов можно вручную подшить. Получила подарок, но вот шов был не то чтобы немного распущен, было 3 участка порванного шва, так ещё и вручную подшито толстой нитью. В области горловины так же распущен оверлочный шов в 2х местах. За 6000руб продаёте последний размер с такими дефектами, убеждая покупателя в ничтожности дефекта. Отнесла в ателье, чтобы привели все в порядок! Дополнительная трата средств и времени.
Я разочарована, нет желания приобретать именно в вашем магазине. С онлайн- покупками не было проблем с качеством.
P.S. Данный магазин работает по системе франчайзинга. По вопросам неофициальных магазинов чат-поддержка Lichi решения не принимает.