Bugün yakınlaşmanın çöküşüne uğradım, çöküşü alkol yapmaya çalışan ustadan çok az şey kokuyordu, bu yüzden bir kez eliyle sadece direksiyon kolundaki somunu çevirerek sökmeye çalıştı ve biraz çekerek, bunun için 25 ruble daha fazla para alarak gelişmek için dönmediğini söyledi!!! Orada insanlar genel olarak ilk önce su sıçratmanın ne olduğunu biliyorlar, somuna en az iki çekiçle vurmaya çalışıyorlar ya da en azından kolu artırmak için bir anahtar üzerinde dikdörtgen boru gibi bir uzatma kablosu alıyorlar!!! Bu nedenle, sevgili direktörler, araba ile yakınsamanın çöküşüne girerken yazınız, yakınsamanın çöküşünün tüm düzenleyici unsurları sökülmeli ve çalışanlarınıza sık sık nefes almalarına izin verelim, aksi takdirde somunları sökmemenin iyi bir şey olmadığı için, aksi takdirde tanrı onu sıkmayı unutmasın!!! Ve usta orada da aynı kampanyayı yapıyor ya da belki çalışanını kapatıyor ve bir çıktı bile yapmadılar!!! Ama muhtemelen sensörleri taktıkları için 25 ruble için bir çek verdiler!!!
Dizelcilere, özellikle Andrew'a birkaç kez döndüm.
Bence çok deneyimli bir uzman.
Herkese tavsiye ederim!
İşi vaktinden önce ve en önemlisi niteliksel olarak yaptım.
Düşük vasıflı ustalar ve sipariş üzerine oturanların neden orada oturdukları genel olarak belli değil, daha önce yaptıkları aynı işi yapmayı reddettiler, bizim yapmadığımız gibi, özellikle onlar için neyin yararlı olup olmadığını seçiyorlar. Çalışkanlar yarı içicidir, zar zor hareket ederler.Bu hizmeti kimseye tavsiye etmiyorum. Garaja gitmek daha iyidir. Fiyatlar yüksek!
Tiguan'daki göbeğin değiştirilmesi başarılıydı ve pahalı değildi. Ve dizelci Andrei genel olarak övgülerin üstünde. Nozulları kontrol ettim, hızlı ve iyi temizledim.
Mükemmel YÜZ. Arabayı çabucak işe aldılar. Susturucunun sabitlenmesini kaynaklamak ve süspansiyon yatağını değiştirmek gerekiyordu. Çilingirlerin işi hoşuma gitti. Tavsiye ederim!
Genel olarak, 4k için hizmet, benim için olduğu gibi.Ben sadece Kia'dan bıktım, garanti kapsamında 3 yıldan fazla sürdüm ve bundan önce 5 yıldan fazla bir süredir Reno için Makine Üreticilerine gittim.Evin yakınındaki seris için normaldir.İki kez oradaydım, ön balataları değiştirdim ve başka bir şey de vardı...Canlı sırayla kayıt yapamazsınız.Fiyat etiketi muhtemelen her yerde olduğu gibi.Ancak artılar var, yakınlarda bir lavabo var, kahve, lastik servisi, elektrikçi servisi içebilirsiniz.
Mükemmel kantora. Teşhis için dizel enjektörleri getirdim, her şeyi en iyi şekilde yaptılar. Usta her konuda yetkin, her şeyi açıkladı ve anlattı, konuşmak güzeldi
Sadece yıkama hizmetlerini kullandım. Çok fazla para için iyi bir sonuç değil. Burada sadece sunulan kapsamlı programlardan birini seçmekle kalmayıp, aynı zamanda istenen unsurları da eklemek için bir fırsat olduğu için mutluyum. Yani, kabinde biraz vakumlamanız gerekiyorsa, bunun için bagaj dahil kapsamlı bir iç temizlik siparişi vermenize gerek yoktur. Sadece randevu olmadığı için 4 yıldız. Ancak hizmetlerin kalitesi açısından her şey yolunda.
Ön fren disklerini ve balatalarını değiştirerek alt servis istasyonuna döndüm, değiştirildiler. Eserlerin üretiminde şahsen bulunmadım. Bir hafta sonra, 10/05/23, kauçuğu değiştirmeye karar verdim, lastik montajını bu servis istasyonunun yanında, komşu kutuyu seçtim. Ön tekerlekler çıkarılırken, saplamaların sökülmesinde sorunlar vardı, saplamaların hepsi o kadar fazla gerildi ki, bazılarında diş deformasyonu vardı, kelimeden hiç sökülmediler. Ayrıca, büyük bir çabayla onları koparmayı başardılar ve bir kule kırıldı. Fren disklerini değiştirirken açıkça sürüklendiler. Disklerin değiştirilmesine ek olarak, herhangi bir çalışma yapılmadı. Otomobil Fuarına başvurduktan sonra, bu konuyla ilgili bir iddiayla, ne istediğinizi, metalin aşınmasını ve yıpranmasını içeren bir cevap alındı. Bundan bir hafta önce, onarım sırasında her şey onlardan mükemmel bir şekilde sökülmüştü ve şimdi metalin aşınması. Sonuç, saç tokasını başka bir servis istasyonunda delmek, kaybedilen zaman ve - 50 ruble. Pası bile temizlemediklerini, saplamaları yağlamadıklarını, dişleri koparacak şekilde büktüklerini fark ettim. 2017 otomobili V. Sonuçlar- tutum umursamıyor ve bunların açık bir pervazı var, dedikleri gibi iş ihmal edilerek yapılıyor ve bu şekilde sonuçlanacak. Kimseye tavsiye etmiyorum.
Yakınlaşmanın çöküşü mükemmel, evlat aferin! Son zamanlarda, farların ayarlanması da bir patlama ile, orada üçüncü kez oldu! Otomobiller Ford ve Renault
Birkaç kez bulundum, çünkü en yakın yüz kişi.....ama belki bir daha gitmeyeceğim. İlk defa çökmeye uğradım....Kasada kadın en hoş değildi ve usta da değildi....Müşteri odaklılık en iyisini ister. İkinci kez bilgisayar teşhisi yapıldı.....2 dakikalık çalışma 35 rubleye mal oldu.....Şehirde ortalama 20 ruble olmasına rağmen, Bir kişi yanıma geldi, yöneticiye sordu... H7 ampulünü ne kadara mal olacak şekilde değiştirin.....Açıklığa kavuşturmak için ustabaşı aramak zorunda kaldım...... Fiyatlarının nasıl oluştuğunu hiç anlamadım.
Ayrı olarak, lastik montajı hakkında. Aferin, bir uzman, işi işini bilerek yapıyor. Garip bir şekilde, kaç kişiye geliyorum, sırayı görmedim. Üretilen işlerde indirim var, fiyatlar uygun. Briket sokağından kaç kez gelmiştim, orada üç derinin yırtıldığı korkunç bir lastik servisi var ve işi iğrenç bir şekilde yapıyorlar. Orada onlardan kimin sorumlu olduğunu bilmiyorum ama tüm şikayetler dikkate alınmıyor ve o herhangi bir ceza almıyor. Dikkatli olun!
Bu servis istasyonunda bir çöküş ve yakınsama yaptım, yılın 2018 arabası kırılmamış, teşhisten geldim, arabayı sürdüm, bir çöküş yaptılar, ancak araba ayrıldığında uzman sağ tekerleğin dolu olduğunu veвопрос️ sorusunu ortaya çıkarmanın imkansız olduğunu söyledi, o zaman neden çöküş yaptılar ve neden hemen bunu söylediler, ancak bundan sonra zaten yaptıklarında? Daha önce, başka bir yere yaptığım zaman, bir sorun varsa, onu çözmek için gönderdiler, yapmayı taahhüt etmediler. Burada büyükanneleri yırtmak için aby
Hızlı servis, keyifli çalışanlar. Her zaman onlara araba ile ilgili sorunlarla geliyorum, arkadaşlarımın incelemelerine göre - yalnız ben değilim, çoğu Araba seçiyor. Umarım profesyonellik ve hizmetlerinin maliyeti aynı seviyede kalacaktır. Benden ve Volvo'dan içten teşekkürlerimle en iyisini diliyorum))
Hizmetin çalışmasından çok hayal kırıklığına uğradım, sorunun özünü anlatacak vaktim olmadı, hemen reddettiler! Eğer yolculuklarına bakamıyorlarsa, o zaman daha karmaşık işler hakkında ne söyleyeceğim
Hoş bir şekilde şaşırdım. Fiyatlar süper. Hizmet süper. Lastiklerin garantisi. 12.06.23 tarihinde bir şirketten lastik satın alırken ücretsiz lastik değişimi.
Zaten üçüncü arabaya hizmet veriyorum, tutum, kalite ve fiyatlar yeterli. Fazladan para almıyorlar ve içtenlikle yardım etmeye çalışıyorlar. Ben memnunum.
Hızlı servis - İstediğiniz zaman gelebilirsiniz (kayıt yaptırmanıza gerek yoktur) ve arabayı canlı sırayla -daha sık -varışta (teşhis için) hemen izleyeceklerdir. Teşhisten sonra zap'a danışırlar.Parçalara bir seçenek sunuyorlar: ofisin kendisi sipariş veriyor veya kendiniz satın almaya gidiyorsunuz. Araba da hızlı bir şekilde veriliyor (işin karmaşıklığına bağlı olarak), gün içinde veya ertesi gün yaşadım
Orijinalini göster
1
Евгений Шаколин
8. seviye şehir uzmanı
21 Mart
Hızlı ve verimli bir şekilde... Eklenecek başka bir şey yok çünkü aracınız için bir servis seçerken bu iki kriter yine de temel olacak
Servis mükemmel.iş hızlı ve verimli bir şekilde yapılır.Ustanın sipariş masasında, resepsiyonistler ve resepsiyonist kız çok müşteri odaklı ve misafirperverdir.Bunu 100 tavsiye ederim.
Orijinalini göster · Русский
1
Дмитрий Дробов
8. seviye şehir uzmanı
24 Aralık
Çöküş ve yakınsama yaptım. Hızlı, kültürel, niteliksel. 👍
Bugün araba yıkamaya geldim. Trafikte durup burada incelemeleri okuduktan sonra güvenebileceğime karar verdim, ama…
Tam bir hizmet yelpazesi aldım - 50 ruble
Halıları ıslak bıraktılar, boşluklardaki açıklıklar, boşluklardaki 5. kapı, buradaki her şeyin üzerinden bagaja bile tırmanmadılar ... damlalardan kaynaklanan boşluklardaki camlar ve ayrıca kuru bir bezle bile kenardan akıyorlardı. Ayrıca arka görüş camlarındaki lekeler.
Sözde plastik yıkamalarını kontrol etmeye karar verdim. Açıyorum, bakıyorum, torpidodaki toz temizlendi, kapı kolları da silinmiş gibi görünüyor, ama bak, emniyet kemeri kilidine bakıyorum ve orada bir toz tabakası olduğu için onları yıkadıktan sonra kaldı, koltukların plastiğine de dokunulmadı…
Diskler ayrı bir konu ... temizlendi, evet, ama sonra kararmaları gerekiyor, değil mi? Oh evet, diskleri tekrar mürekkeplediklerinde
Ayrıca eşiklerin ve kanatların plastiğindeki kurumuş damlaların yanı sıra (fotoğrafta görülebilir, fotoğraf yıkandıktan hemen sonra çekildi, bunu zaten tekerleklerle attığım masalları hariç tutuyoruz)
Sonuç: 50 ruble + 1,5 saat bekleme = Araba otomatik yıkama seviyesinde lekelerle yıkandı.
Neden anlamaya gitmedin? Evet, çünkü yöneticiniz hiçbir yerde bulunamadı ve onu aramak için koşacak zamanım olmadı.
Hayatımda bir daha asla gitmeyeceğim!
Arabayı tam bir kompleks ve polimer kaplama için verdim, iğrenç bir şekilde yıkandılar, her şey lekeler ve damlamalarla, kirli aynalarla, kabinde sanki bazı yerlerde silinmişler, içte ve dışta kirli kapılar, konsol ekranında köşelerde kirli lekeler varmış gibi yıkandılar. Neden bu kadar kötü sorusuna, yeni başlayanların yıkandığını söylediler, bu yüzden geldiğinizde deneyimli bir uzmana ihtiyacınız var, o_0 iki küçük çocukluydu, bu yüzden ilişkiyi öğrenmedim. 70 ruble aldılar. Fiyat kaliteye hiç karşılık gelmiyor. Bu yıkama için daha fazla ayağım yok.
her şey iğrenç!!!!!Bunun üzerinde ön cam sileceklerinin yamuğunu değiştirdim, sonunda elektrik bandıyla sarılmış kırık bir hava kanalı borusu, kırık bağlantı elemanları ve ses yalıtımı aldım ve şasinin onarımı hakkında başka şikayetler oldu......
Orijinalini göster
2
Hanna
3. seviye şehir uzmanı
24 Eylül 2022
Bu servis istasyonunda planlanan antifrizi değiştirdim (antifrizim yaklaşık 80r + ustaların işi 35r'dir). Başvuruyu hazırlarken idareden derhal ayrılmaları istendiği gerçeğiyle başlayacağım, ancak orada 30 dakika çalışılıyor.
Tamam, 30 dakika boyunca yürüyorum. Geri dönüyorum, ödemeye gidiyorum. Yapılan işten sonra ne çek ne de teslim alma eylemi verilmedi. Soruyorum "hepsi bu mu? Gidebilirsin" - "Evet, her şey". Tamam. Tamam. Arabayı çalıştırıyorum, soba maksimuma açılıyor (mükemmel, bu yüzden değiştirdikten sonra ustanın kontrol ettiği anlamına geliyor), eve birkaç km gidiyorum, arabayı kapatıyorum, bırakıyorum. Üç gün sonra başka bir şehre gidiyorum. Ustanın tavsiyesi üzerine, tanka normal seviyeye kadar antifriz ekliyorum (tank neredeyse boş, "sos" için yarım litreden fazla sürdü)... Ve sonra bu üç gün içinde arabamın kocaman bir antifriz birikintisi ağladığını fark ediyorum!
Yapılan işten sonra servis alanı için bir garanti olması gerektiğini düşünüyorum. Sorunun ne olduğunu bulmak için yüz yüze geliyorum. Ne olduğunu anlamak için lütfen teşhis koymanızı rica ediyorum. Yönetici, "Bu bir tesadüf, bu konuda bizim suçumuz yok, radyatörünüz eğildi" diyor. Elbette böyle tesadüflere inanmadım. Düzenli olarak geçen, antifrizin değiştirilmesi planlanan, o zamana kadar su birikintileriyle hiçbir yere akmayan, izlenmiş bir arabam var.
Yönetici anahtarları bırakmayı teklif etti ve yarın biri gün boyunca bakacaktı. Bu zamana kadar antifrizin kaçması ve onu tekrar 5-7l satın almam gerekecek olması, benden başka kimseyi rahatsız etmedi. Bugün muayene olmakta ısrar ettim. Yönetici (bazı nedenlerden dolayı usta değil) bir el feneri aldı, sokaktaki kaputun altına baktı ve hana'nın radyatörlere geldiğini söyledi. (Tamamen farklı bir yerdeyse kaputun altındaki ısıtıcı radyatörünü nasıl gördüğü çok ilginç)
Anlamak istiyorsanız, servis istasyonunun patronuna gidin.
Patron nahoş davrandı ve hiçbir şeyi ücretsiz teşhis etmenin ve hatta daha az tamir etmeyeceklerini söyledi. Uzlaşma arayışı yoktu. Kabaca konuşursak, bu sorunla yeni gönderildim. Şikayet defterine bir giriş bırakıldıktan sonra servis istasyonu müdürü sokağa çıktı, yakalandı ve mahkemelerle tehdit etti.
Önceden, daha sonra resmi bir araba servisinde teşhis koyduğumu söyleyeceğim: radyatörlerle tam bir düzen var. Sorun giderildi.
Bu YÜZ yüze için birkaç soru var:
İşin tamamlanmasından sonra garanti neden geçerli değil? (Peki, bu sırada sorundaki hatanın sizin olmadığı ortaya çıkarsa, müşteriye bu teşhis için ödeme yapmayı teklif edeceksiniz)
Neden çek ve teslim alma belgesi verilmiyor? (Bu kanunun ihlalidir)
Şikayette neden bu belgeler onarımdan 3 gün sonra sadece benim huzurumda basılıyor? (Ve bu arada, bazı üçüncü şahıslara verilmiş ve yanlış kilometre verileriyle)
Müşterilere neden kaba davranıyorlar?
Genel olarak, işin kalitesine, sinirlerinize ve mali durumunuza değer veriyorsanız, bu sizin için yüz değildir.
Bu servis istasyonunda çalışmanın kalitesi her zaman memnuniyet vericidir. Kendime hizmet ediyorum ve arkadaşlarıma tavsiye ediyorum. Genel olarak çöküş süper, birkaç kez zor sorunları çözdük. Bundan sonra arabayı da yıkayacaklar.
İşler verimli ve hızlı bir şekilde yapılır, her şeyi açıklarlar. Fiyatlar hoş, anlayışlı personel. Lavaboyu denemedim, ancak arkadaşlarımdan gelen incelemelere göre - iyi!
Herkese iyi günler! Bu servis istasyonunda çöküş / yakınsama yaptım. İşle ilgili soru yok, her şey hızlı ve verimli bir şekilde yapılıyor, öneriler de doğru. Çocuklara teşekkür ederim, iletişime geçeceğim.
Süspansiyonu tamir edecek bir hizmet arıyordum, uzun bir aramadan sonra bu hizmete karar verdim, hiç pişman olmadım. Anladınız mı, başka bir hizmette 4 saatlik çalışma süresini dile getirdik, bu hizmete geldikten sonra her şeyi 20 dakikada yaptılar, bu da burada çalışan ustaların profesyonelliğinden bahsediyor. Her şeyi yapıyorlar, çok çeşitli hizmetler yapıyorlar, çok uygun olan bir 3D yakınsama standı var, onarımdan sonra bunu yapmak için başka bir hizmet aramanıza gerek yok. Fiyatlar fazlasıyla yeterli. Sonuçtan çok memnunum, tüm arkadaşlarıma tavsiye ederim. Bir dahaki sefere sadece buraya gideceğim.
Yıllardır burada yıkıyorum! Arabayı özel olarak sıraya girmeden yıkayabilirsiniz, yöneticiler müşterilere dikkat eder. Beklemek için uygun bir yer, içecekler, dondurma gibi bazı ürünler satın alabilirsiniz. Yakınlarda pizza satılıyor! Her şey hızlı ve verimli!