Çalışan, salonun içinde arkadaşlarıyla oturuyordu, müstehcen dille tatlı bir şekilde konuştular, ara verdikleri için dışarı çıkmamı istediler. 40 dakika sonra, müşterinin ne beklediğini bilerek meydan okurcasına salondan ayrıldılar. Başkalarının zamanını acımasızca harcıyorlar. Personeli eğitin, lütfen çağrı merkezi operatörlerine bazı işlevleri devredin, böylece insanlar zamansız bir beklemeye girmek zorunda kalmasınlar!
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Н
Наталия Мысягина
2. seviye şehir uzmanı
6 Aralık 2024
Müdür Svetlana'ya teşekkür etmek istiyorum! Çok özenli, kibar, yetkin, sorumun çözümüne yardımcı oldu. Tele2, harika çalışan için teşekkür ederim.