Peki, ne diyeceğim. Mağazadaydık. Televizyon ve Şeker buzdolabını satın aldık. Televizyonu kendileri aldılar, buzdolabını teslim sipariş ettiler.
Her şey yolunda görünüyor. Buzdolabını getirdiler (teslimatı biz değil ebeveynler aldı) koydular, işe yarıyor. Birkaç hafta sonra geliyoruz ve buzdolabının aynı teslim edilmediğini görüyoruz... Şeker için ödeme yaptılar, İndezit getirdiler. Ebeveynler yaşlıdır, asıl mesele ürünlerin bozulmaması ve modele bakmamaları... Fiyattaki farkı söyleyemem ama öyle. Evet ve tepsilerin tasarımı o kadar uygun değil. Garanti elbette şimdi çöpte. 2 hafta sonra bir şeyi kanıtlamak işe yaramaz. Evet, teslimat hizmeti de ödeme makbuzunu yanına aldı.
İşte böyle bir mağaza ve böyle bir teslimat. Peki, satın almanız gerekip gerekmediğine karar veriyorsunuz...
"Destek" hizmetiyle iletişim kurduktan sonra ekleyeceğim...
Sadece zaman kaybettim. Yardım ediyormuş gibi yaptılar, sonunda çözmek için mağazaya gönderdiler. İşte böyle bir destek ve hizmet. Boşuna zaman kaybettim..
Cevap verdikten sonra, mağazaya veya MVideo yardım hattına başvurmam gerektiğini söyledim... Hemen hem mağazaya hem de yardım hattına. Mağazada bana cevap verdiler: Yasaya göre çeki çoğaltmıyoruz... Bu da çok şaşırtıcıydı.. Böyle bir yasa, alıcıya yinelenen bir çek verilmesini yasaklamaktadır. 14 Kasım'dan itibaren yardım hattı, "çalışanlarını" acele edeceklerini merak etmeye başlıyorum, hanımlar çekin bir kopyasını buldular... Genel olarak, alıcının çekini kolayca alabildiler, ancak kimin haklı olduğunu kontrol etmek için yasanın onları yasakladığını doğrulamak için bir kopya çıkarabildiler.
Ben zaten mağazaya gittim, telgraf servisine başvurdum. Cevapları ve açıklamaları beklemek için zaman harcadım. Sonuç olarak hiçbir şey yok... Çalışanlar bunu "çözmek istiyor" ama sonunda sadece benim zamanım boşa harcanıyor. Bunu anlamak istiyorsanız, bana telgrafın bir kopyasını göndersinler ve hepsi bir kerede "karar verip çözecekler". Ama cevabım için mazeret yazmama gerek yok. Bu müşteriye saygısızlıktır. Mağazanız, teslimatta bir çek aldığı ve satın alınan çevrimiçi hizmete erişim kodunu (bizim tarafımızdan ödendi) aldığı için zaten saygı göstermedi. Artık abonelikten çıkmaya ihtiyacım yok..
Очень понравился магазин, много консультантов, приехали за витринным образцом, но он нам не понравился, были изъяны. Мы сначала очень расстроились, но огромная благодарность барышне-консультанту, жаль не запомнили имя, она нам помогла выбрать другой кондиционер, вообще все быстро сделали, моментально выдали в зоне погрузки, да и кондиционером полностью довольны, так как уже установили!!! aTnWU #МВМ
Для меня это М видео, классика. Много лет здесь все покупаю, и вчера приобрела новый телефончик. Душевные ребята работают, все расскажут, все подскажут. Я очень довольна. Спасибо