MTS ile olan tüm acılarımı ayrıntılı olarak anlatacağım.
Perde 1. Bağlanma. 2021 civarında kiralık bir daireye taşındım ve oraya MTS'DEN ev interneti, televizyon ve mobil iletişim ile kapsamlı bir tarife bağlamaya karar verdim. 2 hafta boyunca bağladılar ve operatör ustanın varış saatini belirledi, özellikle o gün evde çalışmaya devam ettim, ancak usta sadece belirlenen saatte gelmedi ve bu yüzden birkaç kez.
Perde 2. Feshetme. 2022'de başka bir ülkede yaşamaya taşınıyordum ve MTS ile olan sözleşmemizi feshetmem gerekiyordu. Bu normal şirketler için nasıl çalışır: Bir başvuru yazıyorsunuz ve imzalı bir belgenin taramasını veya elektronik dijital imzalı bir elektronik belgeyi gönderiyorsunuz. Bu MTS için nasıl çalışır: ayaklarınızla MTS salonuna gelmeniz gerekiyor, orada size sadece mobil kullanıcılara hizmet verdiklerini söylüyorlar ve şehirde eteklerinde bulunan sadece 2 salon ev hizmetleri için uygun. Şehrin eteklerindeki salona geldiğinizde, size ekipmanın yalnızca ustabaşıya kiralanabileceğini ve ustabaşının yalnızca belirli kapsama adreslerine gelebileceğini söylüyorlar. Teflerle yapılan tüm bu danslardan sonra sözleşme feshedilmiş gibi görünüyor, ancak durumun böyle olmadığı ortaya çıkıyor.
Perde 3. Borç bildirimi. 2024 yılında, sözleşmenin feshedilmesinden ve Mts'siz harika bir yaşamdan 2 yıldan fazla bir süre sonra, Rusya'daki posta adresime 4500 ruble tutarında bir borç bildiriminin geldiği bana bildiriliyor. Destek için arıyorum ve görüşme sırasında sözleşmeyi feshettiğimde bana sadece ev hizmetlerinin kesildiği ve bir nedenden dolayı iki yıldan fazla bir süredir kullanmadığım sım kartımda mobil iletişimin kaldığı ortaya çıkıyor. hizmetler bağlandı. Bu numaraya tarafsızlık başvurusunda bulunmak için iletişim salonuna gitmeniz gerekir. Neyse ki şu anda Rusya'daydım ve iletişim salonuna gerçekten gelebiliyordum. 8 Aralık'ta Pavlyukhin 91 için salona gelip başvuruda bulunmak için zaman ayırdım. Çalışan pasaportumu aldı, bilgisayarda bazı eylemler gerçekleştirdi ve «her şey, borç 2 gün içinde silinecek» dedi. 5 gün bekliyorum, uygulamaya giriyorum ve borcun hala asılı olduğunu görüyorum. Destek için yazıyorum, bana belirsiz bir şey cevap veriyorlar, ancak sonuç olarak ifademin iş başında olduğu gerçeğine geliyoruz. Birkaç gün daha geçiyor, sohbete sonuç bildiriminin nereye geleceği hakkında bir soru soruyorum. Bana birdenbire herhangi bir açıklama yapılmadığı ve salonu tekrar ziyaret etmem gerektiği yanıtlanıyor. Rusya'da olmadığımı açıklıyorum ve başvuru için bana belge göndermem için bir bağlantı göndermenizi rica ediyorum. İlk başta bana bunun mümkün olmadığı söylendi, ancak daha önce geçerliliği sona ermiş bir bağlantı göndermiş olsalar da, daha sonra destek görevlisi yine de bağlantıyı gönderdiklerini söyledi. Bağlantı bana gelmedi ama beklemeye karar verdim. 24 saat geçti, hala bağlantı yok. Destek sohbetine yazmak için uygulamaya giriyorum. Destek sohbeti çalışmıyor. Apple Mesajları aracılığıyla desteğe yazmanın mümkün olduğunu görüyorum, giriş yapıyorum, oraya yazıyorum. Yanıt olarak «uygulamada sohbete yazın" geliyor. Uygulamadaki sohbetin çalışmadığını yazıyorum. «Uygulamada sohbete yazın" cevabını tekrar alıyorum. Daire kapandı. Sorun çözülmedi.
Hayatımda hiç kimseye bir ruble borcum olmadı. Ancak MTS, hiçbir zaman almadığım hizmetler için herhangi bir nedenle feshetmediği bir sözleşme kapsamında bana borç vermeye karar verdi.
Asla ve hiçbir koşulda MTS ile sözleşme imzalamayın.
Недавно посетил один из салонов с целью приобрести eSIM, но, к сожалению, столкнулся с некомпетентностью сотрудников. Я задал вопрос о наличии SIM-карты без абонентской платы, и мне подтвердили, что такая имеется. Уточнив стоимость, получил ответ – 500 рублей, из которых 400 должны были быть на счете. Согласившись, я приступил к оформлению. Однако, в процессе выяснилось, что сумма составит 550 рублей, а на счету окажется 450. Я не стал возражать и продолжил покупку.
Но после активации SIM-карты со счета неожиданно списали 100 рублей за оформление номера. В недоумении я обратился на горячую линию, где мне сообщили, что такого быть не должно, и посоветовали вернуться в салон для подачи жалобы и получения официального ответа.
Я, конечно, не собираюсь тратить свое время и возвращаться из-за 100 рублей, но считаю важным поделиться своим опытом. Всем рекомендую быть внимательными и, возможно, поискать другие места для приобретения SIM-карт. Надеюсь, мой отзыв поможет избежать подобных ситуаций другим клиентам.
Обратилась с целью уточнить почему у меня подключен не тот тариф, на что первая девушка не смогла разобраться и обратилась ко второй. На что вторая девушка мне в грубом тоне ответила-А чего Вы от меня хотите, я откуда знаю? После того, как я еще раз повторила что не так, то получила ответ-Ну так до суток подключение, хотя мне никто об этом не говорил.
Хочется более дружелюбный ответ получать, если обращаться в нормальном тоне к персоналу