Su kalitesiyle ilgili herhangi bir şikayet yok, ancak hizmete karşı büyük bir şikayet var. Tedarikçinin web sitesinde, hizmetin yüksek kalitede olduğu açıkça belirtilmiştir. Siparişim 28.11.2024 tarihinde 29.11.2024 tarihinde viber botu aracılığıyla yapıldı. Zamanı 16'dan 21'e kadar seçtim. İlişkinin açıklığa kavuşturulacağını hemen anladım, çünkü bu ilk defa değil. Kurye 15 42'de arar ve yarım saat içinde olacağını söyler. Cevabım, akşam 19'a kadar daha uygun olmasıydı, çünkü şu anda işte. Bunun için kuryeyi reddettim çünkü dikkat, O EVE gitmek istiyor!!!!! Bu artık çalışmak istemeyen ilk kurye değil. Burada 15 50 yaşında beni aramaya başladı, sorularıma iğrenç bir şekilde cevap veren hanımefendi ve papağanın kuryenin 16'dan 21'e kadar eve teslim edilmesi gerektiğini nasıl tekrarladığını söyledi. Siparişi ertesi güne ertelemek için tek bir alternatif önerdi. Ona aynı sözlerle cevap verdim, teslimatın 16'dan 21'e kadar olduğu!!!! Kuryenin eve gelmesini istemesi ya da istememesi umurumda olmamalı. O zaman kurye eve gitmek istediğinden ve ben SUYUMU istediğim için Yandex teslimatı sipariş etmesini zaten önermiştim!!! Beni duyamıyormuş gibi yaptı ve teslimatın 16'dan 21'e kadar olduğunu tekrarlamaya devam etti. Sohbet robotunda ücretsiz bir yorum bırakabileceğinizi söyledim. Sohbet robotunu hiç kullanmış mıydı? Orada sadece önerilen seçenekleri seçebileceğinizin farkında mısınız? İtirazlarımı kesinlikle çözmedim ve 11/29/2024 saat 21:00'e kadar bana su getirmeleri için en azından bir şey yapmaya bile çalışmadım. Görünüşe göre o da eve gelip satış yapmadan maaşına oturmak istiyordu. Böyle bir sorun ancak son birkaç aydır ortaya çıktı. Şirketin kesinlikle müşteri odaklılığı yoktur. Sonuç: Kavga etmekten yoruldum. PEKİ SUYUM NEREDE??????????? Şimdiye kadar kimse beni geri aramadı!!!! Ben de hizmet eksikliği için ödeme yapmayacağım ve kuryenin ve yöneticinin birkaç kişi için çalışmak yerine eve gitmek istemeleri için de ödeme yapmayacağım.
Sadece suyun kalitesi için bir yıldız!
Çok uzun zamandır müşteriyim. Geçen yıl hizmet iğrenç hale geldi. Yöneticiler dikkatsizdir, tarihleri, adresleri karıştırırlar, hatta teslimatı yapmayı unuturlar. Daha önce böyle bir şey olmamıştı. Yönetim, kendi yöneticilerini eğitmek ve kontrol etmekle ilgilenmiyor mu?
Ama sürücüleri kutlamak istiyorum. Her zaman misafirperverdirler. Onlar için soru yok
Ne yazık ki, bu genel deneyimi bozuyor !!
Su normaldir, uzun yıllardır buna alışmışlardır. Servis "süpürgeliğin altına" kadar kaymıştır. Kuryeden operatöre kadar her şey kaba. Üst düzey yöneticiyle konuşmaya çalıştım - aynı kabalık! İnanılmaz bir şirket! Müşteriye tutunmuyorlar, tamamen kayıtsızlık ve saygısızlık ediyorlar. Ne yazık ki, hizmeti iyileştirme umudunu tamamen kaybettiğinden şirkete bir alternatif arıyorum.