İşlerini bilen çok yetenekli ve yetkin ustalara sahip çok iyi bir güzellik salonu. Bir kereden fazla buradaydım ve hem yapılan işin sonucundan hem de genel olarak kabinin atmosferinden bir sürü olumlu duyguyla her zaman memnun kalıyorum. Buraya gittiğimde ben de gideceğim. Usta Serge sizin için mükemmel, güzel bir şekillendirme yapacak ve saç kesimlerinden sonra saçlarınız daha hızlı büyümeye başlıyor 😍🥰 Başka bir salona gidip ustaları değiştirmekten korkuyorum!
»Harika" hizmet, telefon görüşmelerine cevap verilmiyor, anında ve telgrafta - görmezden geliyorum) 25 dakika müşteri dinamiti!!! Müşterinin gelmeye hazır olduğuna ve çevrimiçi kayda göre ustanın boş zamanının olduğuna dikkatinizi çekiyorum, ancak bu işe yaramıyor))) müşteriyi Pazar günü kapanmadan önceki akşam uzun saçları boyamak için mi götürüyorum?! Neden müşteriye söyleyebilirsem, müşterinin bugün ihtiyacı olduğunda yarın sizi kabul edelim!!! ve sonunda «olumsuzsunuz, sizinle çalışmayı reddediyorum» ifadesini duymak için «kibar» iletişimin onaylandığı telgraftaki yazışmaları silin
Müşterilerle iğrenç bir şekilde iletişim kurduklarında, kabinde çalıştıkları malzemeleri bilmediklerinde nasıl sakin kalabilirsiniz?! Kelimeden müşterilerle hiç ilgilenmiyor musunuz?!
Eksi minimum 1.500.000