Dün, yani 09/06/24, 17.30'da gazın parasını ödemek için ofise geldim. Tamamen Rusça konuşan bir kız beni dinledi. Ancak Otabek'in yanında oturan çalışanı telefonda çok yüksek sesle, yüksek tonlarda konuştuğu için cevapları duyulmadı. Kızın ne dediğini duyamadığım için ondan sessizce konuşmasını istedim. Görünüşe göre isteğimi beğenmedi ve ona beni dinlememesini ve çalışma zamanının bittiğini ve saat 17.00'den sonra hepsinin çok yüksek sesle konuştuğunu, kelimenin tam anlamıyla beni kaba bir şekilde dışarı attığını, tüm isteklerimi görmezden geldiğini, hatta çıkıp bana bir gardiyana gösterdiğini söyledi. Bu tondan ve bu kabalıktan şok oldum! Ben yaşıma göre annemdeyim, 67 yaşındayım! Ona sordum, senin bir annen var, eğer senin gibi biri onunla böyle konuşursa, hoşuna gidecek mi? Elini bana salladı, derler ki buradan git. Gardiyan böylesine kaba bir tutuma tanık oldu! Bu tür insanlar hizmet sektöründe nasıl çalışabilir!!! Neden kabalık ve kabalığa yol veriyoruz??? Yönetimden harekete geçmesini rica ediyorum, çok rica ediyorum! Evet, yanımda makbuzum yoktu! Ama Moskova'ya bir uçak biletim vardı ve sorunu nasıl ve ne zaman çözebileceğimi öğrenmek istedim, ancak bu kişi sonraki eylemlerimi tam olarak anlamadı. Sonuçta, insan onuru var, sadece insanlık, yaşlılara saygı var. Gençleri nasıl yetiştiriyoruz? Sırada bizi neler bekliyor!?
Çok kötü çalışıyorlar, insanlar telefonda kaba davranıyorlar. 1'inde gaz sorunuyla karşılaşan biri olarak onları aramaya karar verdim. Sonuç olarak, 4 numaradan 1'i sonunda cevap verdi ve başka bir numara verdi, o numara da başka bir numara verdi. Sonunda sayaca kendim bir şeyler yaptım, boşa harcanan saat ve sinirler boşuna!!!
Çok KORKUNÇ. 04/23/24 geldi, bilgisayar 10-30'da çalışmıyordu. Sonuç olmadan öğle yemeğine kadar bekledim. 16-00'da büyük bir kuyruk geldi, yetkin olmayan bir operatöre hizmet veriyor. Tam bir karmaşa. Müdür yoktu. İkinci katta iki kız vardı ama yardım edemediler, telefonda oynadılar. Tam bir karmaşa.
Yunusobod tumani avariya telefon raqamlarini umuman ko’tarishmaydi. Bekorga oylik olib o’tiradi despecherlar! Uylarimiz muzlab ketdi gaz past pechkalar ishlamayapti.
Bina oldukça eski. Ancak işlevleri için oldukça uygun olacaktır. Genel olarak, sadece bir kez gitmenizi ve gerekli kişileri almanızı ve yalnızca internette (sosyal ağlar ve site vb.) Çalışmaya devam etmenizi öneririm
Orijinalini göster · Русский
1
В
вера р.
8. seviye şehir uzmanı
25 Haziran 2024
İlk defa sıra geldi, program ve bilet gişesi çalışmıyor, bazı soruları çözdüm ama bana daha sonra gelip bana yardım edeceklerini ve iletişim kuracaklarını söylediler. Bir saat sonra aradım ve açıklığa kavuşturdum, onlardan her şey işe yaradı mı?
Evet dediler
Ben de geldim ve sorunun ikinci bölümünü çözdük.
Önerdiğiniz için teşekkür ederim ve tüm soruları yarım günde çözdüm
🙏
Tavsiyem, mutlaka makbuza ihtiyacınız varsa bankalarda veya çevrimiçi sistemler aracılığıyla ödeme yapın. Humo terminali çalışmadı, mahallenin derinliklerinde yer alıyor. Terminalin neden çalışmamasının nedenini ve neden değiştirilmediğini sordu, ne dediklerini bankaya git o zaman öde. O zaman neden böyle bir cevap almak ve aynen böyle ayrılmak için oraya gitmem gerektiğini soruyor. Böyle bir bekleme odasını kapatsalar iyi olur.
90'lı yıllarda zaman içindeki portal, personel kaba davranıyor, neredeyse her katılımcıyla yüksek tonlarda diyalog kuruyorlar, normalde hiçbir şeyi yetkin bir şekilde açıklamıyorlar, kişisel ofis çalışmıyor. Sorumlu çalışan ilk kez işyerinde olmadığı için iki kez geldim....
Herhangi bir devlet kurumu gibi - tüm çalışanlar hepimizin onlara borçlu olduğumuza veya bir şeye yetmediğimize inanıyor.
Herkes zaten kimin kim olduğunu bilmesine rağmen, önemlerini ifade etmeye çalışan kırtasiye fareleri
sonra kendin düşün..
Personel yeterince cüretkar, iddiaya göre borcumu hiçbir zaman açıklayamadılar, 4642 tüketimimden dolayı 5000 ödedim ve 20000 borçluyum..... Danimarka Krallığındaki her şey garip
Orijinalini göster
7
К
Коста О Генри
12. seviye şehir uzmanı
12 Ocak 2024
Toplamda, bir müfettiş kasada dört pencerede oturuyor, program sürekli çalışmıyor, en yakın bankaya gitmeniz gerekiyor ve orada ödeme yapmak çok uygun değil
Tam zamanlı çalışanları olan tüm devlet daireleri gibi. Nezaket yoktur, sadece kaba davranırlar, kaba davranırlar ve bir kişinin oraya gitmesi ve acı çekmesi için ellerinden geleni yaparlar. Oraya gitsen iyi olur.
2018 yılı. Korkunç bir yer. Operatörler aptallar ve gerisi bile uzaklara gitmedi.
2021 yılı. Şaşırtıcı bir şekilde, operatörler daha kibar hale geldi, sorunları çabucak çözüyorlar. Ana şirketin sosyal ağlarda iletişim kurabileceğiniz insanlar var
Doğal kaynağımız olduğu için gaz serbest olmalıdır.
Sobaların ve davlumbazların gazının sürekli kontrol edilmesi, halkın itfaiyeciler ve gaz işçileri tarafından soyulması.
Gerçek bir yardım yok.
Gaza ek olarak soğuk su da ödeyebilirsiniz. Ancak ödeme için bilet gişesi sadece bir tanesi çalışıyor ve saat 17: 00'ye kadar ödeme için büyük bir kuyruk var. Makbuzu yazabilir ve Com'un başka herhangi bir kasasına ödeme yapabilirsiniz.herhangi bir bankada hizmetler. Ben de öyle yaptım.
04.01.21 g.
Patron iş yerinde değil. Vatandaşın sorunlarını çözmez. çok az çalışan var. Çalışanlar vatandaşları görmezden geliyor ve soruları cesurca cevaplıyor. Şikayetten gelen teklifi bırakacak hiçbir yer yok.
Burada gaz vergisini ödeyebilirsiniz. Sayacın göstergesini çevrimiçi olarak ve hesap bakiyenizi görebileceğinizden, her zamanki yerin tamamında oraya gitmeye bile gerek yok.
Tüm kamu hizmetleri gibi, sadece dehşet verici! Çalışanlar kaba davranıyor, hesaplamalardaki hatalar, kuyruklar. Yaşlılar için bekleyebilecekleri banklar bile yok!