Bugün saat 21.12'de Korgalzhin 1'de bilet gişesi kırıldı, çalışanlar kibirli davranıyor ve sonraki ödeme sorularında sanki ziyaretçilerin farkında olması gerekiyormuş gibi gözlerini deviriyor!
Kaspi QR'DE temassız ödeme ile kioskta çok tatsız tonlamalarla sipariş vermeyi takip etmeleri söyleniyor. Siparişleri duyurmuyorlar, dişlerinden siparişini içeren bir tepsi gösteriyorlar.
Siparişe tükürmediğin için teşekkür ederim.
Geri dönme arzusu hiç yok.
Sevgili yönetimimiz, harekete geçin!
Ne yazık ki cana yakın değil, sessizce her şey. Cevap olarak merhaba cevabını sıkabilirler ya da sıkmayabilirler. Atmosfer karamsar. Makine her zaman donuyor. İnsanlar işe yaramadığında yardım sağlanmaz. Beklemek uzun sürmez. Yemekler FSC için standarttır. İç mekan da öyle. Alakart içecekler olağandır. Ve nedense fsu'da hijyen sorunu beni her zaman endişelendiriyor. Bazen şapkasız, bazen eldivensiz. Tezgahların, mutfakların temizliği. Her şey bir şekilde pek iyi değil. Personel, sanki hizmet ediyorlarmış gibi kayıtsızdır. Ve bu, Fsu'nun tüm şubelerinde. Burada şehrin her yerinde farklı yaşlardayım ve her zaman huysuz personeli olan onlar. Sana sevindim değil. Ve her yerde hijyen söz konusudur
Sipariş verdiğimi gördüm, yedim ya da eve götürdüm narmalaysyn'in sıcağı her şey harika lezzetli hizmet harika atmosfer açık, uzun süre beklemeyin aferin