Ne söylemek istiyorum ... hiçbir durumda bu arabadaki arabaları tamir etmeyin< buna hizmet bile diyemem>yer ...! Kolların değiştirilmesinin bir sonucu olarak, kollardaki bükülmemiş kamber cıvataları nedeniyle hasar için çalışmalar yapıldı, alt şasiyi kırdım, değiştirme için “Febbi” rondelalı cıvata setini, bayraklı rondelaları diğer tarafa koyup sıkmaya çalıştılar! İşe nasıl gittiler ve onları yeniden bölgeye kim soktu…
Hiçbir durumda tavsiye etmiyorum!!!!!
Aşağıdaki yorumları okuyorum ve anlayamıyorum, yazdıklarım için size ne ödüyorlar..!?
Güzel YÜZ. Fiat punto'mla bir ay boyunca acı çektim, üç yüz kişiyi ziyaret ettim ve her yerde aynı şeyi yaptım: mumları ve telleri değiştiriyoruz ve sonra göreceğiz. Her ne kadar onları kendim değiştirmiş olsam da, araba hem Troilus hem de Troitus'tur. Ve sadece burada azami dikkat gösterdiler ve üç saat sonra ejderham canlandı. İnsan tavrı için istasyondaki çilingirlere çok teşekkür ederim.
Uzun yıllardır bu yerde arabayı tamir ediyorum. Her zaman sadece olumlu duygular vardır. Erkeklerin elleri doğru yerlerden büyüyor, hiç bir tür "kolektif çiftlik" yapmadılar. Fiyatlar MÜMKÜN OLDUĞUNCA uygun!!!
Kayıttan geldim, hemen kabul ettiler, motor korumasını vidalamam gerekiyordu, kibar personel, başa çıkmak güzel!
22 Temmuz'da geldim jeneratör kayışını değiştirdim, çocuklar her şeyi derhal yaptılar, bunun için çok teşekkür ederim.
Bu organizasyona yağı değiştirmek için geldim. Her şey standart: arabayı bıraktım, bir saat sonra almaya geldim, ustanın sözleriyle her şeyi yaptılar, ancak sonunda bir sonraki yağ değişimine kadar paletin tahliye tapasını değiştirmem gerektiğini söyledi, bu beni utandırdı, ama değere ihanet etmedim, boşuna, çünkü palet alüminyum ve mantar çeliktir (bu nedenle ona hiçbir şey olamazdı).
Yarım yıl sonra yağı kendi başıma değiştirmeye karar verdim, yeni bir tapa aldım ve değiştirmeye başladım, tapayı sökmeden önce palet ve tapada az miktarda sızdırmazlık maddesi fark ettim, ancak tava dişlerinin cıvatayla birlikte sökülmesine şaşırdım. Yani, tava tapasını sıkarken, usta ipliği kopardı ve bunu itiraf etmek yerine, sadece "bir sonraki yağ değişiminize kadar tahliye tapasını değiştirmenizi tavsiye ederim" dedi.
Nerede bu kadar harika bir derecelendirme olduğunu bilmiyorum.
Ödeme makbuzunu ve tapalı ipliğin fotoğrafını ekliyorum.
Ne yazık ki, bu servis istasyonunun temel amacı sizden para almaktır, ancak arabanız tamir edildikten sonra nasıl giderse, bu sizin sorununuzdur. Arabadaki debriyajı değiştirdiler, ardından şanzımandan yağ dökülüyor, görünüşe göre alt şasiyi çıkarmadan değiştirildiler, dokunuşa göre ana şaftın yağ keçesini değiştirmediler. Sonuç: Aracınızın sorununa ayrıntılı olarak dalmıyorlar, bu da aynı sorunu çözmek için servis istasyonuna ek para ve zaman kaybıyla yeniden başvurulmasına yol açabilir.
Mükemmel yüz. Herhangi bir zorluğu çözerler. Audi'mde her 1500-2000 km'de bir kemer yırtıldı. Tüm silindirleri ve kayışı değiştirmenin yanı sıra kimse hiçbir şeye karar veremezdi. Ama bunda servis istasyonu sorunu buldu ve ortadan kaldırdı. Üçüncü yıldır sorunsuz sürüyorum. Fiyatlar makul. Uzmanlar iyi, düzenli uzmanlar çalışıyor, son 5 yılda ciro fark etmedim. Tavsiye ederim!!!
Yoldaşımın tavsiyesi üzerine geldim. Kayıtlara göre zamanında kabul edildi. Arabamı beklerken yakınlarda bir kahve dükkanı var. 40 dakika içinde hızlı bir şekilde onarıldılar (dış cv ekleminin değiştirilmesi vardı). Kartı aldım. Niteliksel olarak ve normal parayla yaptılar. Şimdi burada arabalarıma hizmet edeceğim.
Karşılaştığım en iyi yüz kişi. Niteliksel, hızlı, pahalı değil. Müşterilere karşı çok hassas bir tutum. Dinleyecekler, anlatacaklar, gösterecekler, sayacaklar, yapacaklar ve garantiyle. Santa Fe'mi tamir ettiğiniz için teşekkür ederim.