Merhaba. Merhaba. Güzel banka. Servis çok iyi. Müşterilere karşı ilişkiler harika. Personel güzel, şık ve temiz giyinmiş. Yer de temiz. Çıkma sırası büyük ama bekleme o kadar uzun değil. Diğer bankalarda bulunmayan para transferleri var
HAMKOR Bank, merkez ofisi hidroliz fabrikasının yanında ve neredeyse şehrin en iyi bankalarından biri olan Diller Kurumu'na karşı, Andican'ın yeni ve eski kentindeki şubeleri şehirde dolaşıyor...
Özbekistan'ın en operasyonel bankası. Kalifiye personel. İş için bankaya gittiğinizde bir dezavantaj, insanların her zaman sırada beklemek zorunda kalmasıdır.
Ticari banka, hizmet devlet bankasından daha iyi değildir. Hafta içi para birimini değiştirmeye geldim, saat 16'da müşteri kabul etmediklerini söylediler. Yaşlılara sorduktan sonra kabul ettiler. Bu kesinlikle hiçbir yere uymuyor. Çok daha iyi hale geldiğini düşündüm. Ama hayır!!!
Orijinalini göster · Русский
3
Kurumun yanıtını göster
R
18. seviye şehir uzmanı
23 Ağustos 2024
Bankacılık sistemi, bankanın çalışma saatlerine göre, yani 9 00'dan 17 00'a kadar çevrimiçi ödemeyi kabul eder, 17 00'dan sonra ödeme yaptığınızda, ödemeniz size vadesi geçmiş bir borç faturası düzenleyerek ertesi güne geçecektir, hiçbir sözleşmede ödeme zamanı yazılmaz, ancak yalnızca tarih, bankanın çağrı merkezini aradı sorun çözülmedi...Böylece banka aldatılmış müşterilerden para kazanıyor. Kartta varsa, para çekme hakkında bir sms gönderdikten sonra para yazacaklar.
Fena bir banka değil. Tüm takım elbiseli personel iş görgü kurallarına uyar. Saygılı ve özenli personel size her zaman yardım etmeye hazırdır. Güvenlik görevlisi elektronik kuyruk kuponlarını kendisi vermekten hoşlanmadı. Bana bu onun işi gibi görünmese de nereye ihtiyaç duyulduğunu kendisi soruyor ve terminale nereye tıklıyor. Aynı zamanda, insanlar koridorda çetele ve operatörlerin yaklaşımını engelleyerek koridorda duruyorlar. İnsanların koridorda kalabalıklaşmaması ve bankanın çalışmalarına müdahale etmemesi için insanları yerleştirmenin bir güvenlik görevlisinin işi olduğuna inanıyorum. Ancak kupon vermek açıkça onun işi değil (bir kez uğradıklarında, elektronik kuyruğun terminali köşeye konuşlandırıldı, bu yüzden genel olarak ona yalnızca güvenlik görevlisinin erişimi vardı). Bankada elektronik kuyruk kuponlarına yardım etmesi gereken bir salon yöneticisi olmalıdır.
Bankacılık hizmetlerinde gerçek ve tüzel kişilerle çalışmak için büyük bir departman, elektronik kuyruk, bazen çok insan var. Perşembe günü en az olanı. bireylere hızlı hizmet.
Bu, kendime para almak için nasıl bir araba koyduğunuzu hiç anlamıyorum ve bir gün arabayı nasıl koyduğunuzu anlamıyorum, aslında arabayı koymak ve para almak istedim çünkü param yoktu, 50 milyon dediler ve 29 milyon peşin ödeme bana neden 29 milyonum varsa neden bana 50 milyon demişlerdi, o zaman böyle param olsaydı ihtiyacım olsaydı, böyle doğru bir şekilde 50 milyon almazdım
Kuyruksuz bir çalışanı (kartları veren) kaçırdım, en azından sözde hasta bir adamın arabasına sahip olduğu iddia edilen bir elektronik kuyruk var (mantık hasta bir adamın bankaya numarayı karta bağlamaya geldi) tavsiye etmem çok adil değil! Taşkent'ten daha iyi.
Vicdanımdan tam adı yazmayacağım ki para cezası olmasın
Fotoğrafa bakın, sonra tekrar. Ve şimdi bu nasıl çalışıyor: Sizi merkez girişten sağdaki kapıya gönderecekler, burada sadece iki veya üç saatlik bir kuyruğa sahip cehennem çarşısı / tren istasyonu olacak ve ne kadar pathos olacak...
ATM makineleri yeterli değil. Ancak bu bankada müşterilerle çalışırken düzene uyulmaktadır. Çalışanlar özenli ve kibardır. Operatörlerin etrafında saçma sapan şeyler yok.
Bu bankacılık sektörünün en alt kısmıdır. Bu bankayı atlayın. Kaba ve yetkin olmayan personel. Çevrimiçi destek yok. 3 gündür, alıcı teknik sorunlar gibi bir para transferi alamıyor ve bu 21. yüzyılda!!!!!