Ekranı sipariş ettim, ekran geldiğinde telefonu açtım, her şeyin performansını kontrol ettim, tamir için götürdüm, kurulmasını istedim, birkaç saat içinde hazır olacağını söylediler, sizi arayacağız, beni aradık, ekranın çalışmadığını söylediler "ekranı bırakacaksınız ve yeni bir sipariş vereceğiz" hiçbir şey yapana kadar ekranı alacağımı söyledim, yine ekranın kırıldığını söylediler, bırakacaksınız dedim hayır dedim, tamam, tüm aleti yanımda götürdüm, masaya oturmaya gelip açmaya ve kontrol etmeye karar verdim ve Şerefe açıldı, zaten açık olan ekranı geri getirdi usta, bunun kaliteli bir ürün olmadığını söyledi. Bir kez açıldıktan sonra koymayacağım, sonuç bir tanesi ekran kırılmış olsa bile, başkaları için para kazanmak isteyen insanlara güvenmeyin, eğer ilgileniyorsam, ekranı tamir etmeleri 300-350 rubleye mal oldu, ekranı 46 dolara satın aldım
Telefonu 15 Ocak'ta onarıma getirdiler (ekran kırıldı), cam dahil, çalışanlardan sadece takmaları gerekiyordu, önünde bir bütün cam izlediler, ancak çalışanlar bunun kusurlu olduğunu, soru sorulmadığını, belki de öyle olduğunu söylediler, 3 ay beklediler. ekranı kendileri sipariş edecekler, sürekli bahaneler ve ilerleme yok. Bir diğeri kusurlu ise bir başkasını teslim etmediler. Telefonu bayat bir şekilde alamayız, çünkü eski ekranı çıkardılar. Yenisini takmadan önce bir şekilde kontrol etmemiş olmaları komik, bu uzmanlar) belki kurulum sırasında kendileri kırdılar ya da başka bir şey bir sır olarak kalacak. Şimdi 24 Nisan, telefonu olduğu gibi aldılar. Dahası, kendileri konuya yardım etme konusunda inisiyatif almadılar, telefonu günlerce almadılar. Ama ne yapmalı. Çalışanlara sağlık diliyorum ve bu telefonun onarımında olduğu gibi hayatta da aynı başarılar diliyorum;)