24.11 akşamı alışveriş yapmak için mağazaya uğradım. Kasada ilk önce yoluna çıkan bir arkadaşım benimle birlikteydi. Kasiyer Tatyana, ona kart numarasını dikte etmeye başladığımda hemen bizi küçümseyerek karşıladı, ancak şimdiye kadar her şey sadece hoş olmayan bir tonla sınırlıydı. Arkadaşım siparişi ödediğinde, malımı Tatyana'ya teslim ediyorum ve o da «bu da mı?«, »evet, size veriyorum« diyorum, Tatyana'nın süper hoşnutsuzca »o zaman neden bir çekte olmadığı belli değil" dediği şey. Ne? ne? Kasiyere neden farklı insanların birden fazla çekle ödeme yaptığını anlamıyor mu? Çalışanlarınızın yerine koyun, kızın açıkça regalia'ya göre bir tacı yoktur.
Приехала с другого конца города за бальзамом Clarins для губ. В приложении написано, что он есть в этом магазине, по факту — отсутствует. Как оказалось, управляющая сказала «Мега ошибка в программе, которая сохраняется уже долгое время». Как это касается меня?
Если у вас ошибка в программе долгое время, сделайте с этим хоть что-нибудь. Я потратила свое время на то, чтобы доехать в этот никчемный магазин 40 минут, еще и уехать ни с чем. Консультант альтернативы моему выбору не предложила.
son derece müdahaleci hizmet. Tonu almaya geldim. Satıcı boğuculuğa yakalandı, tonalka'dan başka bir şeye ihtiyacım olmadığını ve girişte bir çocuğun beni beklediğini kesinlikle duymuyor! hem diş macununu hem de rujunu buharlaştırmaya çalışırken kasaya kadar koşar ve onu geciktirerek sadece tahrişe neden olur.. Buharlaşma tarzı agresiftir. Zar zor savaştı ve gitti. Bundan sonra sadece çevrimiçi alışveriş yapın veya rivgosh'ta alışveriş yapmayın