Geçenlerde bu ekipman mağazasını ziyaret ettim ve genel olarak çok memnun kaldım. Beni çeken ilk şey, odadaki net müzik seçkisidir. Mağazada sıranı beklemek sinirsizdi.
Danışman Romana'ya özel teşekkürlerimi sunuyorum. Çok özenli ve profesyoneldi, bir sebepten ötürü rahatsız etmedi, konuyla ilgili her şeyi söyledi, tüm dileklerimi dinledi ve bazı mükemmel seçenekler sundu. Roman, karım için doğru hediye seçimini yapmama yardımcı olan gerekli tüm bilgileri sağladı)))
Bahsettiğim tek dezavantajı, mağazanın biraz kalabalıktı ve tavsiye almak için beklemek zorunda kalmamdı. Ancak bu, genel deneyimi bozmadı. Eğer çok insan varsa, o zaman yer iyidir)
Genel olarak bu mağazayı Kaliningrad'da kaliteli ekipman ve iyi hizmet arayan herkese tavsiye ediyorum
CD ile ilgili yorumlar bu ayrı bir sanat formu gibidir
Küfür edenleri zannetmeyin, ama onların kesinlikle kendi duaları vardır:
Hizmetimiz Kdmarket'te!
Evet, ekranınız yanacak, Basurmanska güncellemeniz gelsin;
Bağlantın hem yeryüzünde hem de gökte kaybolsun;
Sigortamızı bu güne kadar bize ver;
Ve biz de müşterilerimizin borçlarına sürüklediğimiz gibi yalanlarımızı bağışla;
Onları bir aydınlanma içine sokma, ama onları aklı başında düşüncelerden kurtar.
Çünkü hizmetimiz Krallık, güç, şan ve faydalı hizmettir, şimdi ve sonsuza dek 100.500 hamur karşılığında sizi sonsuza dek koruyacaktır. Amen!
Onlardan ikinci satın alımım. Hizmetlerin buharlaştırılması onların zirvesindedir), ancak geçen gün müdahaleci hizmetlerden kaçınmak için sihirli bir ifade olduğunu ortaya çıkardım: »Neye yöneldiğinizi anladım, ancak geçen sefer bu konuda meslektaşınızla neredeyse kavga ediyordum, bu yüzden hiçbir şeye ihtiyacım yok" страхов Sigortayı daha fazla hatırlatmadılar ve bana öyle geliyor ki kendimiz bile unutmuşlar
Lütfen tüm bu ikna etmeye kanmayın! Her şey sigortasız çalışıyor) Bir yıl önce bir telefon satın aldım - uçuş normal, arıza tahminleri ve yanmış bir ekran gerçekleşmedi. Bakalım ikincisine ne olacak.
Yorumlar için ikinci yıldız
Satıcılara karşı hepinize sabrınız var)
Читала отзывы про менеджеров-но честно не думала,что все настолько сложно. Приходишь в магазин с наличкой-навязывают рассрочку-говорю-у меня наличка-слушать не хотят,потом начинают навязывать другую модель телефона и вишенка на торте-это навязывание страховки(или сопровождение-как там это называется)-вот тут я была в шоке. Молодой человек настолько навязчив был и не корректен,груб-не давал сказать слова-при этом показывал какие-то левые бумажки,говорил что у меня обязательно телефон сломается,сгорит экран- хотелось развернуться и уйти. Фраза-но это ж всего 8000....добила окончательно и только когда я сказала-что или он продает телефон или я ухожу в другой магазин-только тогда он замолчал и пробил его. Выходишь из магазина с ощущением что на тебя вылили ведро помоев. Такого пренебрежительного отношения я еще нигде не видела. Многие пишут об этом-но руководству видимо плевать. Под каждым таким комментарием извиняются-но ничего не меняется.