Beeline operatörünün hizmetiyle ilgili ortaya çıkan sorunlar için ofise 94 numaralı Repin'e döndüm. Sorunu bir saatten fazla çözdüler. Gregory (ofis müdürü) itirazı kabul etmeye başladı, ardından itirazımı işlemek için yeni bir çalışana teslim etti. Ve burada "ftball" başladı. Çalışanın sorularla ilgilenmesine ve sorunun çözümünü tamamlamasına izin vermeden, bilgisayarını ondan aldım ve çok sonra gelen başka bir müşteriye hizmet vermeye başladım, tüm bunlar bir saat içinde oldu (çalışan bir yerden bir yere taşındı, sürekli programdan çıktı, bilgileri hatırlayabildim) Yanımda 3 müşteri kuyruksuz kabul etti. Bütün bunları izledim ve sabırla bekledim. Sonunda bir saatten fazla bir süre boyunca mırıldandım. Daha sonra, Beeline'da olması gerekenden daha fazla para çektiğini ve aboneden (benden) hizmetler için sürekli ödemelerle Beeline'ın sım kartı tek taraflı olarak engellediğini öğrendim. Ne ilk durumda ne de ikincisinde Beeline müşteriyi bilgilendirmedi. Beeline'de iletişim ve hizmet kalitesi düştü.
Ofisteki hizmet "müdür" tarafından son derece gergindi, tamamen yetkin değiller ve bu çalışan (Gregory) müşteri odaklı değil, herkesi çekiyor ve suçluyor. Ne hizmetten ne de Bilançodan son derece memnun değilim. Soruları çözmezler, yaratırlar. Telefonla aramayın, ofislerde hizmet iğrenç. Çalışanların çalışmaları üzerinde kontrol eksikliği. Ofislerdeki müdürler- sadece çaldılar. Müşteriyi orada aldatmak. Beeline'ı tavsiye etmiyorum. Sorusu sözleşmenin feshi. Saygısız bir tavır ve aldatmacaya tahammül etmeyeceğim. Peki sadece bu tür kederler yönetmenleri nerede buluyor? Şoktayım.