Bugün bu mağazadaydım, izlenim iyi, kızlar aktif, her şey telaş içinde, Yeni Yıl müziği doldu, Yeni Yıl ruh hali doğrudan hissediyor!!
Dükkan temiz, fiyatlar uygun, danışman maskara seçiminde yardımcı oldu, çalışanın işe bu kadar dahil olması güzel, daha fazla eyeliner ve misel suyu satın aldı
Bu mağazanın en son 5 puanında.
15 Aralık'ta saat 17 civarında Magnit-Kozmetik mağazasında (Odintsovo şehri, Molodetnaya Caddesi, ev 36) bir olay meydana geldi: mağazanın satıcıları çatışmaya neden oldu.
Kasaya gittim ve mağazanın ürün yelpazesinde başka takvimler olup olmadığını sordum. Soruma cevap vermek yerine satıcı küçümseyerek sırıtmaya başladı. Sonra satıcı bana kaba davranmaya başladı.
Ona neden kaba olduğunu sorduğumda meydan okurcasına kaba bir şekilde cevap vermeye devam etti: "Peki benim kabalık nedir?".
Sevmediğimi açıkladığımda cevap verdi, sen (!): "Git buradan".
İkinci gişede bulunan başka bir satıcı gülmeye başladı.
Bu mağazada, satıcıların bu değişiminin özellikle müşterilere hamil olduğu ve onlara saygısızlıkla davrandığı durumlar defalarca ortaya çıktı, ancak bu noktaya kadar kışkırtıcı bir kabalık yoktu.
Zaten bu satıcının görünüşü - kırmızı uzun saçları, mavi rujla boyanmış dudakları, tırnakları 3 cm'den uzun - zihinsel sağlığı hakkında şüpheler uyandırıyor.
Görünüşüyle alıcıyı korkutan ve küstah kaba davranışlarıyla şirkete zarar veren bir çalışanı tutmaya değer mi? Bu durumlardan dolayı düzenli müşteriler ayrılıyor ve şirket karını kaybediyor.
Bir çalışan kıyafet kurallarına uymuyorsa, müşterilerle doğru iletişim kurmayı öğrenmezken düzensiz bir şekilde işe giderse - böyle bir çalışanı işyerinde tutmaya değer mi?
Mağazanın bakımı da arzulanan çok şey bırakıyor: fiyat etiketleri olsun ya da olmasın ya da düzenli olarak malların konumuyla tutarsızlar.