Bu mağazaya geldiğinizde, orada 10-15 kişilik bir sıra olacağını hemen biliyorsunuz, bu sorun değil. Ya 30 dakika beklemeye hazırlanıyorsunuz ya da girmeden dışarı çıkıyorsunuz) Self servis kasaları koydunuz, belki bir şekilde bu sorunu çözecek, ancak kasiyer Lyudmila sadece habalka'dır. Self servis kasada yolumu kırdım, kutumu (küçük) yiyeceklerin kırıldıktan sonra katlandığı tezgahın üzerine koydum. Mağazanın diğer ucundan bağırdım ve şahsen bana söylemedim, deldiği müşteriye bağırdım. Dedi ki: "İşte böyle insanlar, sepeti alamazsınız, eşyalarımı oraya koymak zor mu, genel olarak zaten» Ona göre bunu kendime hitap etmeliydim, anladım. Ama sadece kibarca sormak mı yoksa kişisel eşyalarınızı koyamayacağınızı söylemek mi? Hayır, alıcılarla nasıl iletişim kuracağımızı bilmiyoruz. Dahası, bu ilk kez bu kadar küstah ve kaba bir şekilde iletişim kurmuyor, arkasında hoş olmayan bir his bırakıyor, mağazadan şımarık bir ruh hali ile çıkıyorsunuz. Merhaba demiyor, satın aldığınız için teşekkür etmiyor, yargılayıcı bir şekilde bakıyor. Fabrikadan tanıdığım pek çok arkadaşım öğle yemeğine oraya gidiyor, benim gibi ondan da onların yönünde çeşitli şakalar dinliyorum.
Очень нравится обслуживание, особенно кассира Людмилы, всегда предлагает товар по акции так .что хочется всегда купить, она очень отзывчивая, прекрасный кассир, я всегда рада, когда она работает и с удовольствием всегда хожу только к этому кассиру!!!
Eskiden bir sürü işe yaramaz çalışanı olan kirli bir dixie vardı. Onarımdan sonra Dixie düzenli hale geldi, ancak işe yaramaz çalışanlar hiçbir yere gitmedi. 5 yıl önce sonsuz kuyruklar olduğunu, şimdi hiçbir şeyin değişmediğini. Ve bu pastanın üzerindeki krema, çalışan hanımefendi. Adını hatırlamıyorum ama bu kurumun koroleva'sı gibi davranıyor. Alıcılar onun için köledir, istediği gibi davranır, kaba bir kadın ürkütücüdür. İşaretler: emeklilik yaşında bir sarışın, 90'lı bir savaş rengine ve çok uzun bir maniküre sahip, süper kibirli bir görünüme sahip.