Kuaför siyah saçlı bir kız, bazı nedenlerden dolayı uzmanlarda fotoğrafı yok, mükemmel bir iş çıkardı, çocuğa şefkatle davrandı. Resepsiyonist de arkadaş canlısıdır. Süper 👍
Hiç kötü yorumlar yazmadım ama burada bunu yapamam ama bunu yapamam, böylece bebeğin ilk saç kesimini planlayan başka ebeveynler bu tırmığa basmasın. Bugün bir yaşındaki bir çocuğun ilk saç kesimindeydik, önceden kaydolduk. Kaydı onaylamak için bir günde kendim aradım, önce saç kesiminin olduğunu ve pasaport, fotoğraf ve ilk kıvrımla «ilk saç kesimi» hizmetini istediğimizi netleştirdim. Zamanında geldiler, resepsiyonistin dediği gibi usta geç kaldı, yetişkin salonundaki saç kesiminin henüz bitmediğini söyledi. Sonunda, çevrimiçi olarak kaydolduğumuzla aynı olmayan bir maliyet bize açıklandı. Bu soruyu açıklığa kavuşturdum, bana "ustayı pasaportlu bir saç kesimi ve ilk kıvrımla bir saç kesimi istediğiniz konusunda önceden uyarmam gerekiyordu« dediler, şimdi kıvrımı kafamızdan kesip yapıştırabiliriz (yani, tüm sürecin sonunda, zaten ödeme yaparken, çocuk temiz giysilere bürünecek ve kesilecek hiçbir şey yoktu). O zaman bunu neden çevrimiçi kayıt yaparken belirttim? Ve genel olarak, tutum öyle, dostane değil. Usta sanki ilk kez bir yaşındaki bir çocuğu kestirmiş gibiydi. Bu nedenle, her şeyin planlandığı gibi gitmesini planlıyorsanız, bu kuaförde tam olarak ne istediğinizi üç kez tekrarladığınızdan emin olun
Bu salondaki bebeğe ilk saç kesimini yaptılar, hatıra fotoğraflı ve kıvrık bir pasaport düzenlemeyi teklif ettiler. Süper! Çocuk ilk kez gergin olmasına rağmen, usta çocukla iyi etkileşime girdi. Teşekkürler, her şeyi beğendim!