Avantajlarından sadece az önce xiomi ürünleri satıyorlar. Aslında, danışmanların dezavantajlarının danışılması istenmeli, işyerinde bir parça sakalın kesilmesinden dikkati dağılmalıdır, çok isteksizdir ve soru birkaç kez tekrarlanmalıdır...Dün bir XİAOMİ Pad 5 tablet almaya çalıştım / sitede mevcuttu / sadece Krasnodon'da böyle bir tablet olduğunu söylediler. Tamam dedim ki satın alıp onu almak için Krasnodon'a gideceğim, bu sabah alacağım. Mallar için hem nakit hem de kart almayı reddettiler. Birkaç kez tekrar sordum, kesinlikle bana satılacaktı -Evet, elbette. Bugün Krasnodon'da / tek yön 50 km'den kısa bir mesafede, aynen böyle / akşam birisi internetten ödediği için bana satmadılar. ŞEHİRDEKİ satıcıların cevabı-biz onu satın aldığınızı düşündük. Ve onu siteden çıkarmadıkları için özür dilemeye çalışan kimseler. Evet, sakalınızı kesmek, birkaç tıklamayla malları satıştan çıkarmaktan daha önemlidir. Şikayet kitabı yok, sahibinin telefonu da yok.
Mağazayı ziyaret etmek için bile tavsiye etmiyorum. XİAOMİ Pad 6 tabletini başka bir mağazadan 1450 ruble satın aldım. daha ucuz.
Komik bir hikaye. Kendime bir şekilde yeni bir yönlendirici almaya karar verdim, ondan tek ihtiyacım olan gigabit bağlantı noktaları ve 2.4 / 5 Hz frekanslardı. Seçim yaparken, standart Mi 4A yönlendiriciyi incelerken bir danışmana güvenmeye karar verdim (kötü bir karar biliyorum), bunun gigabit versiyonu olup olmadığını sordum, bana evet olduğunu ve gereksinimlerime uygun olduğunu söylediler, fiyat bir gigabit için de yeterliydi. Ama eve döndüğümde bunun en düşük 100 mbit versiyonu olduğunu anladım. Mağazanın yeterli olduğunu ve yönlendiriciyi benim için değiştirebileceğini düşündükten sonra (özellikle danışman aslında teknik özellikler hakkında yanlış bilgi vererek yasayı ihlal ettiği için) beklenmedik bir şekilde reddedildim ve hatta size bunun gigabit versiyonu olmadığını söylediğimiz küçük iddialar bile aldım ve yasaya göre size parayı iade edemeyiz çünkü bu teknik olarak karmaşık bir maldır... İşte sadece burada bir yenilik vardı. Mağazadan garanti 7 gündü ve teknik olarak karmaşık ve bir yıldan az garantiye sahip herhangi bir ürün hala 14 gün içinde iade edilebiliyor. Danışmanlar bu bilgiyi duyduktan sonra basittirler... Bölgemize garanti vermedikleri için suçlananların onlar olmadığından bana şikayet etmeye başladılar. Bu mağazanın artık benim için ilginç olmadığını anladıktan sonra, malları sessizce çantama koydum ve bir USB kablosu için bile bu satış noktalarına bir daha asla girmeyeceğim düşüncesiyle ayrıldım.