2gıs'i gezgin olarak kullanırsanız sorun olmaz. Ancak ticari konular, reklamcılık ve tanıtım çözülemez. Yapay rekabet yaratırlar ve ek ücret karşılığında karar vermeyi teklif ederler. Eksilerden - kayıt olurken Lockheed Martin veya Spece X, Adidas veya Microsoft şirketi olduğunuzu söyleyebiliriz - belgeler sorulmayacaktır.
Derecelendirme için ödenenler nesnel değildir, gerçek olumsuz yorumları kaldırırlar. Hesabın nereden tutulduğunu bilmiyorlar ve sağdan sola Araplar gibi davranıyorlar.
Şirket hiç müşteri odaklı değil.
1. Tarifeler ve ödemeler. Tarifelerin birkaç ay önceden ödenmesi istenir, bu da küçük ve acemi girişimciler için karşılanamaz bir miktardır veya etkili değildir. Bu fonları hedefe yönlendirmek daha karlıdır. Belirli örnekler ve vakalar var
2. Geri bildirim. Çok karmaşık geri bildirimler. Öyle bir izlenim ki, yöneticiler bu konularda hiç yorumcu değiller. Şirketle ilgisi olan ve suçu şirkete ait olmayan müşteri tarafından bırakılan olumsuz geri bildirimler basitçe silinmez. Bu olayı aptalca "bahanelerle" haklı çıkarıyorlar.
3. Değişikliklerin yapılması uzun sürüyor.
4. Yöneticinin çalışmasıyla ilgili geri bildirimin intikamı olarak şirket hakkındaki bilgilerde kendileri değişiklik yaparlar. Bizim durumumuzda İnstagram sayfasına giden bağlantıyı sildik ve güncel kişileri uzun süre değiştirdik.
5. Yöneticiler (satıcılar) can sıkıcı bir şekilde paket satarlar. Onlara cevap vermene rağmen, satın almayacağımızı söylüyorsun.
6 şirketin hizmetiyle son derece mantıksızlar. Bir yıl boyunca paketi 1 kez satın aldık. 5 puan ölçeğine göre etki: 1. Tarife planındaki geri bildirimler uzundur.