Очень прекрасное обслуживание, клиентоориентированность на высшем уровне, чисто и уютно как дома, выбор большой практически все есть в наличии
Много персонала, которые всегда придут на помощь
Maksi'deki departmanı çok seviyorum, buna göre oldukça büyük, kozmetik seçimi büyük, her zaman nakit mal türleri için promosyonlar var, çocuklar için iyi bir kozmetik seçimi var. Danışmanlar, anında yardım etmeye hazır, çok hoş kızlardır.
Bu departmanla daha önce hiç soru sorulmamıştı. Ancak Aralık 2024 için sipariş iki kez iptal edildi.
Ayın başında ilk kez, ama orada herhangi bir rahatsızlık olmadı. Müsait değildi - tamam.
18 Aralık'ta sipariş verildi, kişiye Yeni Yıl için hediye vermek istedim. 21 'inde mağazaya gelmeliydim, bir yandan yutturmaca ve bunun için bir "indirim" yapabilir, bekleyebilirsiniz. Ancak chuika, 23'ünde aramanız ve bu konuyla ilgilenmeniz gerektiğini söyledi. 28 Aralık'ta "özür dileriz" sözleriyle siparişi aniden iptal etmelerini istemedim. Konuyu çözmek için aradım. Kızın bana cevap verdiği şey, rezervasyon yaptırmaları gerekmediğini söyledi. Soru ortaya çıkıyor: "Malları teslim alma aşamasında değil, sipariş verme aşamasında ödemenin hangi nedenle gerekli olduğu?" O zaman ödeme neden yapılıyor? Paranın bir yerde eğlenmesi ve sahibinin hesabına geri dönmesi için mi? Müşteri odaklı yaklaşım açıkça Letual ile ilgili değildir. Her şeyi anlayabiliriz, tartışmıyorum. Ama bu benim için hiçbir şekilde anlaşılmayan bir şey. Ya bu bildirimi aldıktan hemen sonra malları toplamanız ya da sipariş teslim noktasına teslim edilene kadar parayı yazmamanız gerekir.