Çok hayal kırıklığına uğradım. Ayakkabılarını germek için 2 kez döndüm. 2023 sonbaharında Deniz Fenerinde ilk kez ayakkabılarını teslim ettim ve resepsiyonda hizmet hakkında gerçekten hiçbir şey açıklayamayan çok kaba bir kız vardı. Esnemeden sonra ayakkabılarımı iade ettiler ve eski haline dönmemesi için hala 2-3 gün taşınmaları gerektiğini söylediler, ancak çeşitli nedenlerden dolayı bir kişi aynı ayakkabıları durmadan 2-3 gün giyemezse bu nasıl olur, örneğin geceleri veya yağmur yağarsa deri ayakkabılarımı nasıl giyeceğim, organizasyon neden ayakkabıların istenen şekli alması için tam zamanı sağlamıyor, neden 2-3 gün daha esneme için formda bırakılamıyorsunuz? Giydim ama sonunda ayakkabılar eski hallerine döndü. Tamam, belki yanlış bir şey yaptığımı düşündüm ve tekrar sky cross'a dönmeye ve Galerideki kaideye teslim etmeye karar verdim. Sitede sadece büyük alışveriş merkezinde bulunduğu yerde hiçbir bilgi bulunmamakla kalmıyor, aynı zamanda bilgi merkezindeki kız ne hakkında konuştuğumuzu hiç anlamadı ve burada böyle bir organizasyon olmadığını söyledi. Kısacası, kederle yarıya zar zor ulaştıktan sonra ayakkabılarımı teslim ediyorum. 4 gün geçiyor, hala kimse beni aramadı, kendim aramaya karar verdim, her şeyi konuştular, ödedim. Makbuzda ayakkabıların bana 6 Mayıs'ta verileceği yazıyordu ve sonunda bana 16 ayakkabı veriliyor! Ve mesele 10 gün geç bile değil, skycross'a kaydolmak için kendim aramak ve ayakkabılarımın nerede olduğunu öğrenmek istemem gerekti... Ve neden müşteriyi büyük iş yükü konusunda hemen uyaramıyorsunuz, Mayıs hafta sonunu hesaplayamıyor ve ayakkabıların hazır olacağı gerçek tarihi yazamıyorsunuz? Aynı zamanda birkaç iş günü beni görmezden geldi. Ve ne 6 Mayıs'ta ne de sonra beni aradığımda en azından ne zaman hazır olacaklarını söyleyemediler, sadece kahvaltıyla beslendiler. Mayıs ayının böyle bir hafta sonu olmamasına rağmen. Her şeyi anlayabiliyorum, iş yükü vb. Ama neden tg'yi arayamıyorsunuz / yazamıyorsunuz (siparişle zaten bir diyalogumuz vardı), o zaman zaten çok fazla iş yükü hazır olacak. Aynı zamanda, hiç kimse ne gecikme ne de görmezden geldiğim için özür dilemedi bile) sonuç olarak, çoktan aradığımda bana ücretsiz bir kurye gönderdiler, bunun için elbette teşekkürler, ama yine de adam önceden aramadan geldi (bu tartışılsa da) ve bana "neyi açmıyoruz" (kelimenin tam anlamıyla) sunmaya başladı. Ve sonuç olarak... Perşembe günü ayakkabılarını aldım, Cuma günü orijinal konumlarına döndüler...Ben bütün gün onları giymeme rağmen. Çöp kutusuna toplam 80 ruble, ayrıca böyle bir tutum, hizmet yok, müşteri odaklılık yok, gerçekleştirilen hizmet yok...