Yedek parça:yerli otomobiller için, yabancı markalar için, motosikletler için, tarım makineleri için, otobüsler için, özel amaçlı araçlar için, yük araçları için, binek araçlar için, minibüsler için, ikinci el yedek parça
Ödeme yöntemi:nakit, kartla ödeme, elektronik para, havale, taksitli ödeme, online
Platin silver 78AH tvrjcnm pil satın aldım. 760 A. Kibar personele profesyonelce tavsiye edilmez, ancak oldukça katlanılabilir bir şekilde tavsiye edilir. sadece satmak için pozisyondan. Belirli sorular kaçınılmazlıkla cevaplanır.
- Tedarikçilerden pil alıyor musunuz, kontrol ediyor musunuz?
- Tabii ki, sadece taze olanları alıyoruz.
- Beyan ettikleri özelliklere uyuyorlar mı?
- Her şey tam uyum içinde, güvenilir tedarikçilerle çalışıyoruz. Size en kısa sürede ücretsiz olarak getireceğiz.
- Parametreleri kontrol ederek pili alacağım konusunda uyardım.
- Her şey yolunda, kontrol edin. Pillerimiz kullanıma hazırdır ve ek bakıma ihtiyaç duymaz. Alın ve hemen arabaya koyun.
Teslimat adresini belirledik ve bölgeme haftada 3 kez teslim edildiği konusunda uyardık. Yaptırıyordu. 15 Kasım 2024 Cuma günü derhal sevk edildiler, ertesi gün 16 Kasım Cumartesi günü teslim edileceklerdi. Cumartesi günü, nakliye şirketi akümülatörün olduğunu bildirdi. saat 18 ile 22 arasında gelecek. Bir saat içinde sürücü arayacak ve sizi uyaracaktır. Saat 17'de tr'nin temsilcisi bir kız arar. Şirkete arabanın bozulduğunu ve teslimatın Salı gününe ertelendiğini söyledi. İyi. Salı günü saat 11: 00'de aradılar ve bugün hiçbir şekilde getiremeyeceğimizi söylediler. Perşembe günü kesinlikle teslim edeceklerine karar verdik. Perşembe günü aradılar ve akşam 17'den akşam 20'ye kadar beklemesi için uyardılar. Bir saat sonra arıyorlar ve arabanın bozulduğunu söylüyorlar ve 23'üncü Cumartesi gününe ertelenmelerini istiyorlar. Sinirlerimi kaybetmeye başladım ama kabul ettim. Ayın 23'ünde sabah aradılar ve saat 12'den 15'e kadar teslim edecekleri ve bir saat içinde arayacakları konusunda uyardılar. Aramayı beklemedim ama kurye saat 13'te geldi. habersiz.
Aküyü ölçtüm. 12,8 v, bankalardaki elektrolit yoğunluğu 1,28, iç direnç 3,89 mω'dur, ancak beyan edilen 760A yerine kapasite sadece 686 A vermiştir. Ölçümlerin = 18 derecede yapılması gerektiği göz önüne alındığında, aslında bahçeden 0 derece aldım. Direnç, voltaj ve yoğunluk normal olarak ani akımı da aldım. Akşama kadar oda sıcaklığına ısıttım ve ölçtüm - voltaj 12,8 v, yoğunluk 1,28, iç direnç 1 yüzde biri arttı - 3,88 mω kapasite de buna göre 696 A'ya yükseldi, ancak yine de 760 A'da ilan edilene uymadı, arabaya koymamaya, flama ile şarj etmeye koymaya karar verdim 55. Voltajla 7,6A ve 14,4 v akımlarda 554 dakika şarj ettim ve ayrıca aküye 24 Amper döktüm. ölçümlere göre, direnç ve kapasite daha da iyileşti, gösterge sırasıyla 3,86 mω ve 711A oldu, birkaç dakika içinde silindi - direnç değişmedi ve kapasite 713a'ya yükseldi, araca takılmadan üç gün önce kapasite önceki 711Amp'a düştü. Gece boyunca çıkardım ve sabah her şeyi aynı kaldığını ölçtüm.
Garanti kartında (3 yıl garanti) şirket, akünün parametrelere uygun olduğunu kaydetti - yük fişi altında 12,7v gerilme normal, 11,6v'a kadar gerilme. Kapasite ve iç direnç belirtilmemiştir ve bunlar akülerin ana parametreleridir. Şirketin hiçbir şeyi ölçmediği hissi bolda'dan kayıt yaptı, çünkü bir haftalık teslimattan sonra gerilim artamadı.
Platin silver 78Ah pil, 760 A, yüksek kaliteli işçiliğe sahip ancak beyan edilen özellikleri karşılamıyor. Tahminlere göre, bu pilin başlangıç akımının 75AH göstergelerine ve 720 A kapasiteye sahip olması gerekir.
Sonuç - Şirket, alınan ürünlerin giriş kontrolünde hata ayıklanmadı. Ürün yelpazesi geniştir, ancak çalışanların kendileri sattıkları pillerin beyan ettikleri özelliklerine uygunluklarının tam olarak farkında değilse nasıl seçilir.
Endoskopta kavanozların içine baktığımda, elektrolit seviyesinin normlara uygun olduğunu gördüm, ancak eksi ve artı plakaların (uzman incelemesinde ısrar edemiyorum) bana eşleştirilmiş bir koleksiyon olmadığını söyledi. Eksi plakalar, bankalardaki artıdan daha fazladır.
Ve yine de - şirket, satın alınan ürünün fiyatında bir düşüşle eski pilleri kabul ediyor.
Ayrıca tüketicilere de hitap etmek istiyorum: Ne tür personel olursa olsun ve satın aldığınız pili her zaman kendiniz kontrol edin. Ve satın aldıktan sonra, asla hemen araca koymayın, ancak ayarlanabilir akımlara ve voltajlara sahip tamamen iyi bir şarj cihazıyla şarj edin veya uzmanlarla iletişime geçin. Şirket, satılan tüm pilleri herhangi bir nedenle kapsamlı bir şekilde kontrol edemez. İçinde robotlar değil insanlar çalışıyor. Şirket, bir bütün olarak tüm ülke gibi hastalanıyor, dezavantajları ve artıları var. Garantinin uçmaması için Gost'a göre pilinize servis yapın. ve akülerin hayatta kalabilirliğinin doğrudan bağlı olduğu marş motorlarına ve jeneratörlere araçta bakım yapın. Aküyü plakaların sülfatlanmasına getirmeyin. (Düşük voltaj, düşük yoğunluk.. Yeni bir tane satın alırken, kıştan önce ve kış sonunda ve uzun süre boşta kaldıktan sonra şarj edin, bilime göre tam bir şarj gerekir. Aylık periyodik şarj. Elektrolit seviyesini üç ayda bir kontrol etmek.
Ve mutlu yaşa, somurtkan değil.
Bataryayı kışa kadar şarj etmek için bu şirkete başvurdum, çok fazla seyahat etmiyorum ve genellikle kıştan önce güvende olmaya çalışıyorum, Batarya henüz tamamen boşalmamıştı. Eskiden eski bataryayı zaten şarj ediyorlardı ve her şey yolundaydı. Bu sefer kurye geldi, aldı ve ertesi gün aramalarını, ne zaman getireceklerini öğrenmelerini söylediler, Akb'nin karıştırılmaması için fotoğraf çekmelerini söylediler. Ertesi gün aradıktan sonra yönetici, Akümülatöre ne olduğunu hemen cevaplayamadı, 30 dakika sonra geri aradı ve şarj edildiğini söyledi, ancak hızla boşalıyor... Pil yenidir, yarım yıl önce onlardan satın alınmıştır. Sonuç olarak, akşamları getirdiler, koydular, araba çalışmaya başladı, sabah 12 saat sonra araba çalışmadı. Müdürü aradım, servis merkezini aramalarını söylediler. Orada cevap verdiler, pili getireceğiz, bakacağız, belki arabada bir şeyler var, belki pili iyi şarj etmediler! Bu garip, onu neden verdim. Bataryayı şehrin her yerine taşıma arzusu yoktu, bataryadaki veya marş motorundaki sorunun ne olduğunu görmek için bir arkadaşıma döndüm. Marş motoru mükemmel çalışıyor, akü yarı bitmiş. Kendi başımıza şarj etmeye karar verdik ve sonra her şey netleşti. Şarj etmeden önce elektrolit seviyesini kontrol etmeniz gerekir, fabrika çıkartmaları oraya yapıştırılır ve yerinde kalırlar. Böylece onu hiç şarj etmediklerini anladık, sadece oraya götürdük ve bunun için para aldık. Soru şirketin itibarı 35 rubleye değer mi???
Bu şirkete başvurmayın! Burada bir yıldız koymak değil, -1 (eksi 1 pil satın alma)))!
Mallarla ilgili bir sorun olursa, size kaba davranacaklar!!! Dahası, vicdan azabı çekmeden ZOZPP'LERİ ihlal edecekler.
Brest'teki temsilciliklerinden onlardan satın alınan batarya toplamda haftalarca çalışmadı. Minsk'e sc'ye teslim edeceklerine söz verdiler, sonunda birkaç gün sonra pili kendimiz tamir ettiklerini söyleyerek verdiler!!! Satıcı onarım belgesi veya en azından bazı onaylar vermeyi reddetti, garantiyi aldı! Neredeyse bir kızla kavga ediyordum. Bu ne demek oluyor ki???!Aküye ne yaptıkları bilinmiyor! Gerçekler yok, eylemler yok!Ancak garantinin kaldırıldığını söylediler. Hangi temelde??!
Tüketici haklarının ihlali karşısında. Yapıcı bir konuşma yok, yüzsüzce yüzlerine bakarak yasayı çiğniyorlar ve saçmalıklar örüyorlar! Sadece Mart ayında gitmek istiyorlar, hiçbir şeye karar vermek istemiyorlar. Sadece para kazanmak için umursamıyorlar.
Sinirlerinizi koruyun.