Son zamanlarda Astana'dan iş geliştirme yöneticiniz Oşanova Diana Kanatovna ile etkileşime girerken son derece tatsız bir deneyim yaşadım. Müşterilere yaklaşımı profesyonel olmaktan uzaktı.
Açıklamalı mesajlarımı görmezden gelerek, sonsuz çağrılarla sürekli rahatsız ederek bariz bir müdahaleci ve beceriksizlik gösterdi. Israrı uygunsuzdu ve sadece tahrişe neden oluyordu. Bu tutum, sizin için müşterinin yapıcı bir diyalog kurmanız gereken bir kişi değil, sadece satış için bir kaynak olduğu izlenimini veriyor.
Umarım bu geri bildirim, müşterilere ve ortaklara doğru davranmanın önemine dikkat etmeye yardımcı olur. İyi bir hesap yöneticisi, hizmetlerini basitçe empoze etmek yerine dinleyebilmeli ve anlayabilmelidir.
Sadece neye benzediğini görmek ve anlamak için koydum. Altı ay boyunca yöneticilerle savaşamadım. İnsanlara böyle davranamazsın.
Orijinalini göster · Русский
1
Д
Дмитрий М
3. seviye şehir uzmanı
7 Mart
Can sıkıcı reklamlar. Beni aramayı ve mesaj atmayı bırakın. Çok uzun zaman önce kimse satmıyor, web sitesinde bir istek bıraktılar, bu yüzden şimdi bana spam gönderdiler, yakında eve gelecekler. Hizmet kalitesi 0, insanları rahat bırakın. Olumsuz yorumlar Google Play'de siliniyor şimdi buradan alın. Bana bir çağrı daha, tüm interneti dürüst incelemelerle size yazacağım