İlk eksi, köpeği sert bir şekilde aşırı heyecanlandıran kızdır. İşçilere hayvanlarla iletişim kurmayı öğretin. Bağırmak ve kollarınızı sallamak, köpeğinizle iletişim kurmanın en iyi yolu değildir.
İkincisi, sonsuza dek kapalı bir dükkan. Bugün, saat 10: 00'dan geçse bile, açılmaya tenezzül edene kadar girişte 10 dakika bekledim.
Köpeğin ortaya çıkmasından bu yana mağazayı biliyorum ve 8 yıldır oraya giriyorum. Ürün yelpazesi iyi, satıcılar özenli. AMA! Müşterinin VIP kartım% 20 indirimle vardı. Oldukça yüksek mal fiyatları ile biraz tasarruf edebilirdiniz. Ve sonra bu kartlar uyarı vermeden çalışmayı durdurdu. Her seferinde yöneticiye açık bir şekilde ulaştım ve sonuç olarak% 1 indirim aldım!)). Bu, çözülmek için bir kemik atmış gibi. Köpeklerim bu mağazayı seviyor ve biz her zaman oraya tatlılar için gittik ama şimdi eve daha yakın olan ZOOBAZAR mağazasını tercih etmeye başladım ve hatta kartlarında indirim yapıyorum. Mağazalar bu şekilde düzenli müşterilerini kaybediyor.
Mağazada ilk defa büyük yem paketlerinin açık olduğuna dikkat etmedim. Bugün satıcıya bir açıklama yaptım, zamanı olmadığını söyledi. Yemlerin hava erişiminden ağırlıkça kapatılması gerektiği sürece siz misiniz?