Bakım için korkunç! Para birimini değiştirmem gerekiyordu, sırayı aldım ve beklemeye başladım, 10 pencereye bakıyorum açık, yaklaştım sordu, çalışan personele kapalı dedi, ben de sen işyerinde oturuyorsun dedim ve pencere açık ama meşgul olduğunu söyledi çünkü sadece parayı sayıyor ve 12 pencere para birimini değiştiriyor ve bir kez temiz hava solumalarına bile izin verilmediğini söyleyerek pencereyi yüzüne kapattı! Bir yerden bir yere farkı görüyorum
Her zaman çok insan var. Bazen bir saatten fazla takılıp kalabilirsiniz, bazen tüm sorunlar çok hızlı bir şekilde çözülür. Bazı kartlar hemen yerinde açılabilir, ertesi gün bir şeyler hazır olacaktır. Genel olarak, modern bir bankanın iyi bir şubesi.
Namangan'daki sermayenin atm'lerinin sürekli çalışmadığı gerçeğiyle başlayacağım, bu nedenle döviz bozdurma, para çekme ve havale gibi finansal işlemleri gerçekleştirmeniz gerekiyor
İçeride her zaman bir insan kalabalığı vardır ve numaraların pratik bir önemi yoktur, çünkü bu bankayı ziyaret ettiğim birçok kez hiç kimse bir numara uzmanına yaklaşmamıştır, bu nedenle olanların kaotik doğası sadece artmaktadır.
Bir gün banka şubesinin yakınında ATM 100 doları kabul etti ve bozuldu. Telefonla teknik destekle iletişime geçtim ve bugün bu sorunu çözeceklerini söylediler, ancak şubenin kendisinde inatla ertesi gün gelmem gerektiğini söylediler, ancak bunun için hiçbir neden yoktu.
Bugün fonların bana iade edilmesinde ısrar ettikten sonra, para yatırmayı beklerken şehirde üç saat dolaşmak zorunda kaldım.Parayı iade ettiler, ama aynı gün gitmem gerekseydi ve ısrarcı olmasaydım, paraya veda ederdim.
Şu anda şu durumum var.
Ayrılırken, HUMP ve Visa'nın başkentindeki iki kartıma yeni bir numara bağladım, böylece başka bir ülkedeyken kişisel hesabınıza ve sms bildirimlerime erişebildim.
HUMO kartıyla ilgili bir sorun yok, ancak dolar kartı belirsizlik içindeydi. Gerçek şu ki, hesap bir telefon numarasına kayıtlı ve bildirimleri başka bir numaraya bağladım (en azından şubeden iki karta bağlanmasını istiyorum) ve şimdi dolar kartından para çekmeyi aktaramıyorum ve bankanın sermayesi uygulamasında "bildirim numarası hesap numarasıyla eşleşmiyor" yazıyorlar.
ve bu mantıksal hatayı anaokulu düzeyinde kendi başınıza çözmek mümkün değildir.
Bu arada uygulama da çok sınırlı ve sürekli açıklanamayan hatalar veriyor ve telefondaki operatörler "bunun üzerinde çalışıyoruz" diyor
Bir arkadaşım hayatımı başkent bankasına bağladığımı öğrendiğinde, "sempati duyuyorum" dedi ve ancak bir süre sonra ne demek istediğini anladı.
Bu banka ile iletişime geçmenizi şiddetle tavsiye etmiyorum.
Saat 2'ye kadar öğle yemeğine kadar sırada bekledim.. öğle yemeğinden sonra 1 saat daha.. Katkıyı açmaya geldim ama hakkını alamadan ayrıldım...Bunu portakalla yapmanızı tavsiye ettiler.. Onlara bankaya geldiğimi açıkladım çünkü uygulama aracılığıyla kimlik doğrulaması yapılamıyor... Telefonumu araştırdılar, gitmelerini söylediler - bir süre sonra uygulama çalışacak ve katkıyı portakalla açacaksınız... Şimdi iki hafta oldu... Katkı hiçbir zaman açıklanmadı... Müşterilerinizi bu şekilde kaybetmeniz üzücü. SIRADA 3 SAAT AYAKTAYDIM ÇÜNKÜ OTURACAK HİÇBİR YER YOKTU VE DIŞARISI SICAK! 52 yaşındayım - ayaklarımın üzerinde üç saat durmak kolay değil! Diğer şubelere de gitmiştim, bankaya olan saygı kaybolmadı, hala mevduat sahibi olma arzusu var, ancak Namangan şubesine artık kendisi değil ve başkalarına gitmelerini tavsiye etmeyeceğim.
2 haftadır artık kart veremiyorlar😩kartı açmaya geldim 25 dakika bekledim oturuyordum. Çalışanlar faberlic ürünlerini satarak oturuyorlardı. tanıdık müşterilerine hizmet veriyorlar. Eskiden daha iyi hizmet veriyorlardı, şimdi her şey çalışıyor.
Bankanın hizmetinden memnun değilim, hayal kırıklığına uğradım.Ayrıca, bankanın müşteriyle olan hizmetlerini çekmesinin neden yasaklandığı da.Aksi takdirde MUSHTUM dergisi için iyi bir fotoğraf videosu çekilebilirdi.
Güzel banka. Uzkard-Uzkard, Uzkard-Humo, Humo-Uzkard kartları arasında uygun hizmetler ve düşük ücretler ve bankanın mobil uygulamasına Humo-Humov kartları arasında% 0,35 ücretsiz transfer. Uygulamadaki plastik kartların ücretsiz izlenmesinin yanı sıra. Bankanın mobil uygulamasının (Turuncu) her geçen gün artan başka uygun hizmetleri de var.