İyileşmeye yardımcı olmak amacıyla yönetime birkaç geri bildirim iletmek istiyorum.
Yer harika, sık sık karımla kahvaltı / akşam yemeği için buraya geliyorum, çevreyi ve menüyü severim, yemekler lezzetlidir.
Hangisi garip görünüyor:
1. Garsonların işi. Masaya bindiğiniz andan menüyü servis etmeye kadar (boşta tezgahta olmasına rağmen) 5-10 dakika sürebilir. Menüyü teslim ettikten sonra garsonlar hemen ayrılıyor, ancak sık sık hemen sipariş vermek istiyorum. Selam verecek vaktim bile yok. Sipariş verirken genellikle yiyecek getirirler, ancak cihazları unuturlar. Onları ayrı ayrı takip ediyorlar. Hesaplarken, garsonlar da uygun olmadığından, ilgilenmedikleri için kasaya kendiniz gitmek daha uygundur. Ödeme yaparken bahşişin nasıl bırakılacağı belli değil. Sahibine garsonların çalışmasının temel kurallarına dikkat etmesini ve eğitim vermesini öneriyorum.
2. Kap. Genellikle çatlak ve talaşlı kupalar verirler. Çay için çaydanlıklar bir noktada opak metallerle değiştirildi. Açılması zor olan. Ama denerseniz, açıldığında içeride ne kadar kirli olduklarını fark etmek kolaydır. Eski çaydanlıklardan çok fazla plak var. Aynı zamanda, metali yıkamak en kolay yoldur. Bu nasıl oluyor? Onları yıkamıyorlar mı?
3. Vitrinden yemekler. Bir kere pasta sipariş ettim. Pastayı o kadar kurumuş getirdiler ki içine çatal bile takılmadı peki, nasıl oluyor da?! Garson başka biriyle değiştirmeyi teklif etti. Ama ben almaya başlamadım.
4. Bonus sistemi. Her seferinde ödeme yaparken bonus kartı hakkında sorular soruyorlar. Ödemelerin yarısı numaramı hesaba katmadı. Ve hiçbir zaman kaç puanın biriktiğini söylemediler ve bunları yazmayı teklif etmediler. Bu yöne (tanıtıldığından beri), çalışanların müşteriyle iletişim kurarken zorunlu adımları yerine getirmeleri açısından da daha fazla dikkat edilmesi gerekiyor
Yukarıdakiler için çekim yapıyorum 1. Hizmetteki değişiklikleri göreceğimi umuyorum ve iş için gelişme ve başarılar diliyorum
Şüpheli kalite için çok para ödemeyi seviyorsanız - burada size. Yenilikçi kahvehanelerin değişmez bir özelliği, minimum iş yatırımı ve bunun için maksimum gösteriş, tezgahın üzerinde güzel şurup sıraları, iç mekanı iki renkte olan çatı katı tarzında tadilattır. 500 ruble için bir bardak hamur ve 200 ruble için bir su ısıtıcısı "yeşil sencha" sipariş ettiler. Baloncukla ilgili fiyat dışında hiçbir şikayet yok, ancak sencha zifiri dehşet verici. Hareket halindeyken, "su ısıtıcısı" bir Fransız presi olduğu ortaya çıktı, Fransız presinin durumunun bir fotoğrafı ekli. Tasarım, parçalanan ve kelimenin tam anlamıyla dışarıdan çaydanlıklar çıkan "basın" ın kendisi dışında bir süzgeç sağlamaz. Bu nedenle, ortaya çıkan içecekte bir sürü çay tozu ve kaynak lekesi var. Yeşil çayın santigrat derece kaynar su ile demlenmediği konusunda sessizim, bu yüzden ilk başta bir torbadan yeşil çay gibi tadı ve sonunda içilemeyen acı bir iğrenç tadı vardı.
Место бомба, музыка отдельное произведение искусства. Низкий поклон повару за быстроту великолепных шедевров. Все очень очень круто и вкусно!!! Но не без минусов, если делать заказ девушке официанту, лучше переспросить что она записала, постоянно путает заказы и приносит не то блюдо, в последний раз вообще не записала и не принесла.
Все остальное замечательно.