Arkadaşımızın büyükannesinin telefonunu seçmeye gittik.
A1'e girdik. Danışman bize satın almayı düşündükleri modeli önerdi, ancak rakiplerinden daha uygun koşullarda (abone olarak indirim ve 10 kopek için kulaklıklar) daha sonra indirimin genel olduğunu söylediler.
Orada bir pasaporta ihtiyacım vardı, yanımda yoktu, ben de eve koştum. Sonra kulaklıkların bittiği ve stokta olmadığı ortaya çıktı. Göründüklerinde aramak için numaramı kaydettiler.
Ertesi gün geri aradılar, gelip almasını söylediler.
Yine mağazaya girdim ama kasada yanıldıklarım söylendi ve kulaklıklar bu modele hediye olarak gitmiyor
Tabii ki, eylemin şartlarını kontrol etmediğim için kendim suçluyum, ancak A1 şirketi ve temsilcileri bir şekilde güven uyandırdı, özellikle ben onların müşterisiyim (abone)
Çalışanın sözlerinden şüphe etme düşüncesi de yoktu.
«Sizi boşuna çağırdığım ortaya çıktı" dışında hiçbir şey duymadım
Sonuç olarak: Bu telefonu kendim için daha az uygun şartlarda satın aldım. Şartlı "oh» u duymak için pasaportla bürokrasi yapmak ve ertesi gün bu mağazaya seyahat etmek için zaman kaybettim
Beni bir enayi gibi boşanmış hissetmek aklımdan çıkmıyor
Telefon numarasının zorunlu kullanım süresi biter bitmez bu şirketle olan işbirliğini tamamlayacağım
Herkese Yeni Yılınız Kutlu olsun!
Müdür Tatyana'ya teşekkürler (4 pencere).
Her şeyi açıkladım, çabucak resmileştirdim ve tüm soruları cevapladım.
İkinci pencerede kesinlikle vasıfsız bir çalışan var, hala kaba davranmak için yeterli cüret var. Gerçekten hiçbir şey söyleyemem, abone olduğumuz adrese girmek bile bayattır. Tamamen bilgi eksikliği ile tartışmayı da başarması şaşırtıcı.
18.09.2024 tarihinde erişildi
İğrenç hizmet. Telefonu değiştirdim, akıllı telefondaki A1 uygulamasına gitmem gerekiyordu, telefon numarasının ve e-postanın olmadığı iddiasıyla şifreyi sıfırlamak imkansızdı (operatörle yapılan sözleşmede hem bir hem de ikincisi yazılı olmasına rağmen). Sorumu çağrı merkezine 2 çağrı, biri Viber sohbetinde, biri şirketin web sitesinde bir saatten fazla sohbet ederek çözdüm.