1. Herhangi bir konuda operatöre ulaşmak neredeyse imkansızdır
2. Sitede sipariş verdikten sonra geri aramazlar
3. En berbat şey: siparişin bileşimini uyarmadan düzenlerler, pozisyonları silerler, teslimat sürelerini ertelerler.
4. Siparişi 2 hafta beklemeyi teklif ediyorlar
Sonuç olarak, belirlenen günde siparişin sadece% 20'sini bana getirdiler. Kalemlerin% 60'ı siparişten tamamen kaldırıldı. Siparişimin geri kalanının% 20'sinin teslimatı bir hafta öncesine ertelendi.
Sonuç olarak, zamanında arabaya servis yapamadım ve planlanan geziye gidemedim, çok para kaybettim.
İyi bir teslimat noktası, güler yüzlü personel, bol miktarda boş alan, kanepeler ve çocuklar için bir alan var.
Eksilerden sadece teslimat sürelerinin sürekli olarak ertelenmesi, ancak bu, ihraç noktasından çok 21. yüzyıla kadar bir sorudur.
Kırk dakika kuyrukta durdum, önümde iki kişi kaldı ve yüzünde bir ifade olan bir adam umurumda değil, saatin 19.00 olduğunu ve teslim noktasının kapandığını söyledi... Sadece süper...
Çok yavaş, işçiler esnemedikleri sürece uykulu gibi. Monitörlerin arkasında oturuyorlar, akıllı bir görünümle dakikada 10 tıklama yapıyorlar. Sokağa çıkmadan önce sıra birikmişti. Önümde 2 kişi vardı, yarım saat sıramı bekliyordum. Pek çok mal bulunamadı, ancak bu iade noktasının çalışanlarının hatası değil.
31 Aralık 2022'de üç eşya almak zorunda kaldılar, sadece bir tane verdiler. Şimdiye kadar tüm çağrılara ve taleplere cevap verilmedi. "Vaatlerle beslenirler": sorununuzu anlıyoruz.