Normal bir mağaza, Mila ağının indirim kartı olmasa bile farklı ürün gruplarında iyi indirimler var.Orada hijyen malzemeleri, saç boyası alıyorum. Dost canlısı satıcıları beğendim!
Sevgili "Tatlım"! Çalışanlarınız arasında düzeni sağlayın. Bir alıcı kasaya yaklaştığında, malları gönderdiğinde, bence alıcıya hizmet vermeye başlamanız gerekiyor. Öyle değil mi? Çalışanlarınızın kişisel hayatı hakkında dinlemekle ilgilenmiyorum, konuşana kadar beklemeliyim, alıcı olmadığı her an bunu yapabilirler. Satıcılara, alıcının malların fiyatını açıklama hakkına sahip olduğunu hatırlatın. Sözlerime göre, "Bu mal hisse senetlerinde değil, farklı bir meblağa değmez mi?" Şunu duydum: 'Peki neden susuyorsunuz? Tüm fiyatları hatırlamam mı gerekiyor??Fiyat etiketinde ne yazdığını görmüyorsunuz ve neyi aldınız?" Malları terk etmemiş olmama rağmen, alıcıya karşı bu tür "saldırılar" kabul edilemez, ancak fiyatı belirttim. Kaba olmama isteğime göre satıcınız özür dilemeyi uygun görmedi. İşleri temizleyemiyorsanız, self servis kasaları kurun, yine de satıcılarınız yeterli tavsiye vermez.