Tüm mağaza zincirinin büyük dezavantajı, indirim kartlarının artık geçerli olmamasıdır! İndirim almak veya puan biriktirmek için uygulamayı indirmeniz gerekir. Kasiyer bunu ekolojiyi önemsemelerine bağlıyor. Peki, (mağaza temsilcileri) zaten verilmiş olan kartlar sizi nasıl engelledi? Ve kasadaki mağazanın temsilcisi uygulamayı indiremeyeceğinizi söylüyorsa ve sadece indirim olmayacağını söylüyorsa, ancak yine de satıcıya indirmeye ikna ediyorsa, alıcı kesinlikle hiçbir şey indirmek istemediğini söylüyor (kasada sırada beklerken böyle bir durumu gözlemledim). Ancak yine de düğmeli telefonları olan emeklilik yaşında insanlar var, yani prensipte indirimlerden yararlanamıyorlar. Sadakat programının böyle bir güncellemesinden sonra, özellikle en popüler pazarda ayakkabılarınızın olduğu ve çok daha ucuza mal olduğu göz önüne alındığında, mağazaya hiç girmek istemiyorum!
NORMAL İNDİRİM KARTLARINI İADE EDİN!!! Sonuçta, hem fiziksel kartı hem de sanal kartı aynı anda kullanabilirsiniz.
Ayakkabı seçmeye geldik, satıcı fiyat konusunda yanıldı ve ona söylendiğinde mağdur gibi bağırmaya ve "10 rubleniz yok" sözleriyle para atmaya başladı. Bu tür insanlar hizmet sektöründe çalışmamalıdır. 24.09.2024.
İğrenç!
28.01 tarihinde İade için ayakkabı, ayakkabı getirdim
kelimenin tam anlamıyla bir kez, yırtılmadan, kutu, çek ve diğer dolgularla birlikte. İade anından bu yana 14 gün geçmedi (21.01'de bir satın alma yapıldı), ayakkabıların sunumunu kaybetmedi.
Zincirin en yakın uygun mağazasına geldiğinden ve ayakkabı satın aldığı mağazaya gelmediğinden, kasadaki kız hemen bir geçiş bulamadı ve o şube telefonu açmadı. Ertesi gün gelmeleri istendi. Ben geldiğimde (29.01) kadın ayakkabıların ticari formda olmadığını söyledi (iyi, temiz ve düzenli olmasına rağmen) ve iadeyi reddetti.
Soru: Neden bana hemen geldiğim ilk gün ayakkabıların iade edilemeyeceğini söylemedi?
Neden başka bir gün gelmeye yönlendirildiler?
İade edilen ayakkabılar için kriterler nelerdir? Dün bana iade edilseler ve bugün reddedilseler, her şey kasiyerin havasına göre mi çıkıyor?
Orada hiç alışveriş yapmanızı şiddetle tavsiye etmiyorum. Muhtemelen Tüketiciyi Koruma Derneği'ndeki yardım hattına başvurmaya değer.