Uzun zamandır GP 23'ü ziyaret etmediğim için ilk kez gündüz kalış bölümüne gittim, temizlik ve düzen hoş bir sürpriz oldu ama bu bölüme, kibar personele, baş hemşireye özel teşekkür ederim, kliniklerde bu insanlardan daha fazlası olurdu, oraya gitmek korkutucu olmazdı, mesleğinizdeki bir profesyonel ve ilaçlarla ilgilenmeye yardım ettim ve ilk seferinde çok iyi olmayan damarlarıma girdim, çok teşekkür ederim)
Zhuravleva'nın jinekoloğuna Ekaterina Igorevna'ya çok teşekkür etmek istiyorum!) Harika bir uzman ve en önemlisi çok hoş bir insan! Her şey çok samimi bir atmosferde, açık açıklamalarda, sabırlı bir yaklaşımda! Bu tür doktorlardan daha fazlası olurdu)
Zhuravleva'nın kadın doğum uzmanı-jinekoloğu Ekaterina Igorevna'ya büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Gerçekten harika bir uzman, delicesine yardımsever, düşünceli ve genel olarak işinin ustası! Bana çok yardımcı oldu♥️
Eskisinden çok daha iyi! Hem hastalar hem de doktorlar için işi mümkün olan en rahat ritimde kurmaya çalıştıkları hissediliyor. Dikkatli onarımlar yapıldı, personel çoğunlukla yapıcı bir şekilde tepki veriyor. Bu hem sevindirici hem de şaşırtıcıdır, asıl mesele uğursuzluğa kapılmamaktır.
Paspassız deneyeceğim çünkü biz kültürlü insanlarız, ancak orada bir şeyleri hayal kırıklığına uğratabilirsiniz çünkü bu klinik ölmek için yaratılmıştır.
İlk kez bir inceleme yazmaktan utanıyordum, çünkü pek bir şey olmadığını düşündüm, belki şanssızdı, belki doktorlar ruh halindeydi - her şey oluyor.
Her şey "keyifli" kayıt ile başlayacak. Oraya ilk defa bir yıl önce 38 ateşle ulaşmaya çalıştım. Beni ancak bir hafta sonrasına kaydedebildiler. Kendim doktora gidene kadar ambulansın tüpünü koparmak benim kurallarımda değil, bu yüzden bu hizmeti hafife aldım. Bir hafta sonra kuponumu almaya çalıştım ama bana vermeyi reddettiler çünkü kayıt olduğum yerde (başka bir şehirde) yaşamıyorum ama burada kayıt yok. Kart için tek olası seçenek bize kira sözleşmesini göstermemiz söylendi. Arkadaşlarımı sözleşmeyi düzenlemeye gitmeye ikna etmek zorunda kaldım. Ve şimdi onunla bize bir kart verdiler. Aynı zamanda, her aşamada, bu kurumla etkileşimlerimizin sadık bir arkadaşı, oldukça kaba bir tutumdu.
Devam edelim. Terapistle randevuya gittiler. Hemen kibar ve kibar bir uzman gibi göründüm, testleri aldım, hastalık iznini birkaç kez uzattım, ancak pratikte ne yaptığını kesinlikle anlamadığı ortaya çıktı. Analizlere göre her şeyin normal olduğunu söylüyor ama benim için daha iyi olmuyor. Böyle bir randevuda şöyle diyor: "Sizi artık hastalık izninde tutamıyorum ama öksürüğünüz durgun, uzun süre geçecek, bu yüzden hastalık iznini size kapatıyorum." Aynı zamanda, en başında bana röntgen çekti ve orada hiçbir şey bulamadı, ancak ciğerlerini dinlerken orada her şeyin yolunda olduğunu, bunun bir akciğer ARVI olduğunu söyledi. Ben doktorlara inanıyorum ama....
İşe geri döndüm, bir ay ayrıldım, öksürük her geçen gün daha da kötüleşti, daha da kötüleşti. Tekrar ulaşmaya çalıştım. Bana hastalık iznini bu kadar sık açamayacakları söylendi. Kabul ettim ve bir hafta daha ayrıldım, ancak şirketin müdürü durumumun yararına dikkat çekti ve beni özel bir kliniğe gönderdi. Orada hemen röntgen çektiler ve kafalarını tuttular: "Durumunuzda, genellikle insanlar hastanede ceset halinde yatarlar, ayaklarınızda böyle bir zatürreden mucizevi bir şekilde kurtuldunuz." Ve bu sonuçlarla 23 numaralı mucizevi kliniğe gönderildiler. Orada duydum ki evet, burada gerçekten yanlış bir şeyiniz var, hadi kesin olarak özel bir klinikte testler yapalım, işte adı sizin için ve gidin. Artık ne yazdığını hatırlamıyorum, ancak girmeye geldiğimde bunun toplam maliyeti 50 rubleden fazla olan 50'den fazla testten oluşan bir test grubu olduğunu öğrendim. Orada pozisyona girdiler ve hangilerine gerçekten ihtiyacım olduğunu varsaydılar - onları teslim ettim ve terapiste döndüm. O şaşırdı: "ah, tam olarak ihtiyacınız olanı yaptınız." Ve sonra beni havaya uçurdu, sonra soru doktorun başkanları aracılığıyla çözüldü, ancak sonunda tamamen farklı bir klinikte ücretli olarak günahtan uzaklaşmak zorunda kaldım.
Gelecek yıl boyunca, zaman ve sinirlerinizi boşa harcamamak için tüm tıbbi sorunları burada değil kapatmaya karar verdim. Ve bu arada buradaki zaman da lastiktir: kuponlara rağmen sırada oturacaksınız ve bazı terapistlere hiç bitmeyen bir akış olabilir ve diğerlerinin günde randevuda 1 kişisi olabilir, ancak bununla ilgili olmayabilir.
Bu kabus yerine ikinci kez dönme şansım oldu: PCR yöntemine göre ücretli olarak covid testini geçtim ve pozitif çıktı. İnsanlara bulaşmamak için sonucu e-postaya aldım. Doktoru aramak için arıyorum. Soruyorlar:
- Testi bizden aldınız mı?
- Hayır!
- PCR mi yoksa genel mi?
- PCR.
- Doktorun yönlendirmesiyle mi yoksa kendi inisiyatifiyle mi?
- Kendi başıma.
- Geçerli değil, gelip tekrar almanız gerekiyor, PCR testleri yapıyoruz ve bunlar en doğru olanı.
- Kızım, PCR testi yaptım.
(daha sonra, onlarla ne yapılacağı hakkında sorular duyulmaktadır, bunlara daha sonra hizmet verilmemektedir)
- Hiçbir şeye yardım edemeyiz, sizi iki kez kontrol etmeliyiz, ancak çıktıyla gelin yoksa sizi kabul etmeyeceğiz.
Covid için pozitif bir test yazdırmaya gidiyoruz (bizimle yüzleşmek zorunda kalan zavallı matbaacı). Kayıt ofisinde bize söylendiği gibi, bu keyifli kliniğe tıp öncesi ofise geliyoruz ve ne olduğunu biliyor musunuz? Sıra 40 kişi. Şunu sormaya karar verdik: "Doğrulanmış covid ile kim var?" Ellerin yarısı kalktı. Mesafe sıfır, covid, grip, zatürree olan insanlar birbirine karışmış durumda, herkes umursamıyor. Bir saat içinde ofisten 1 kişi çıktı... Bu normal değil. Sadece gittiler. Kendi masraflarınıza izin vermek ve kendinizi izole etmek daha kolaydır, çünkü bu şifacıların mevcut tüm eylemleri çevredeki evlerden insanları kasıtlı olarak öldürmeyi amaçlamaktadır.
Tüm doktorları suçlamak istemiyorum, ama bu güvensizliğe dahil olan herkese özür dilerim, elbette cehennemde yanmak istiyorum. Teşekkürler.
İşten sonra şiddetli sırt ağrısı nedeniyle kliniğe gittim ve iki hafta boyunca merhem, enjeksiyon, hap ve masajla boşuna başa çıkmaya çalıştım. Nöbetçi doktor, 4 gün boyunca hasta izni verdi ve daha sonra bölgesindekilere başvurdu. Doktoruma gittiğimde bir Damla O., birçoğunun sırtının ağrıdığını söyleyerek hemen hastalık iznini kapattı ve işim fiziksel değil, hareketsiz olduğu için gidip çalışabilirim ve eğer hastalanırsa ayağa kalkıp yürüyebilirim, öyle esneyebilirim ki onun da ağrıyor ve hiçbir şey işe yaramıyor. Bir kişinin bir doktor olarak acılarına işkence etmesi bir nedenden dolayı pek umursamıyor, sebebini görmüyor, bu bariz olan burun akıntısı veya öksürük değil. İyileşmek için iş yerinde maaşsız tatil günleri almak zorunda kaldım. Yeni kurallara göre, terapist nöroloğa bir bilet verir, ancak görünüşe göre kendisinin nörolojiyi anladığını düşünerek kimse bunu teklif etmedi. Doktorlara ne olması korkunç, 2-3 yılda bir hastalık iznine gidiyorsunuz, kendinizi çok kötü hissettiğinizde ve sanki sadaka istemeye geliyormuş gibi buna ihtiyacınız olduğunu kanıtlamanız gerekiyor. Aynı zamanda bana fıtık şüphesiyle MRI taraması için bir tavsiye verdi.
Ve sonra insanların bazı ciddi hastalıklarla geç döndüklerini, hastalığı geciktirdiklerini, kliniklerimize başvurmanın anlamını görmediklerini söylüyorlar.
Aşağıda, klinikte Makaenka için omurgamın muayenesinin bir fotoğrafını ekliyorum (aslında birçok sorun var)
Geçen gün dişimi çıkardım, işten sonra ateş 38 yükseldi, akşam kliniğe gitmenin bir anlamı yoktu, antipiretik içtim, sabahları sıcaklığı o kadar yüksek tutmadım 37.5, ama yine de dönmeye karar verdim
Bulaşıcı hastalık uzmanına gittim ....
Birincisi, bu son derece misafirperver bir insan, her şeyi anlıyorum, insanlarla çalışmak yorucu, ama sabah 8: 30'da gerçekten bu kadar çok insan vardı
İkincisi, bu tür organizasyonlara her zaman yanımda bir termometre getiriyorum, çünkü sık sık termometreleri sıcaklığı ölçmüyor, ancak bu herkese yakışıyor, ofiste sıcaklığı ölçtükten sonra 36.25 verdim, kana gönderdim, sonuçlara göre doktor her şeyin yolunda olduğunu söyledi, her ne kadar hemoglobinim çok yüksek olsa da, bu onu utandırmadı))
Mesele değil
Koridorda resepsiyon beklerken termometremle sıcaklığı ölçtüm ve 37,5 gösterdi ve birkaç dakika sonra ofiste 36,69 gösterdi
Bu arada, en yaygın termometrem var, cıva, yalan söyleyeceğini sanmıyorum)
Ateşimi ölçmem istendiğinde, doktor kaba bir şekilde "Ölçüyoruz!" ve elektronik cihazımı uzatarak)
İşte böyle açıklayıcı bir durum
🚑 Sürücü komisyonu için bir ifade almak üzere her 5 yılda bir p-ku'yu ziyaret ediyorum. Tıbbi yardım istemiyorum.
Ancak geçen gün tam bir anket için bu kurumu ziyaret etmek zorunda kaldım. İzlenimlerimi paylaşmamak için dayanamıyorum.
Ücretli merkezlerden daha kötü olmayan en yüksek hizmet kalitesiyle karşı karşıya kaldığım için durumun daha iyiye doğru değişmesine şaşırdım. Küfür veya hoşnutsuz kişiler yok, herkes yardımsever ve yetkin. Poliklinikte ultrason cihazları ve hatta bir tomograf da dahil olmak üzere modern ekipmanlar bulunmaktadır.
Hastalara, özellikle kliniğin itibarına değer veren başhekim yardımcısı Trubchik Anna Georgievna'ya, P-ki'nin liderliğine yönelik dikkatli yaklaşımı için ayrı ayrı teşekkür sözleri.
Çok teşekkür ederim!
🌼🌼🌼
Kliniğin kendisi iyidir. Ama!!! Orada "mükemmel" bir cerrah Atajanov Saparmyrat var. Bu doktor sadece size ne olduğunu sormakla kalmayacak, aynı zamanda bakmayacak bile!!!! Randevudaki doktor kaba, ne bandajı ne de yaraları tedavi edecek araçları yok, hiçbir şey yok!!! Onun balı. Kız kardeşi kendisinden daha fazlasını biliyor. Randevuda bal hastayla iletişim kurar. kız kardeşim, ne yapılması gerektiğini ve nereye dönüleceğini söylüyor. Annem bugün hastaneden sonra hazır bir tedavi planıyla randevuya geldi, sadece kağıda baktı ve"her şeye sahipsiniz, gidin tedavi alın" dedi.Hepsi bu!!! Tedavide klinikte yapılması gereken damlalıklar sürülür. Doktor, " herkes tatilde, onları size nerede yapacaklarını kendiniz arayın" dedi. Ve böylece her randevu ve henüz hastalık izni vermek istemiyor!!! Doktor değil, korku 😱 😱 😱 😱 Tanrı böyle bir şeye düşmesini yasaklıyor!!!!!
POLİKLİNİK YÖNETİMİ LÜTFEN HAREKETE GEÇİN!!!!!
Bu kliniğe atıfta bulunuyorum ve dürüst olmak gerekirse, artılardan daha fazla dezavantajım var, tamamen soru sorulmadan, ancak doktorların yeterliliği hakkında ayrı bir konuşma var, bir doktora danışmam için bana cevap verdiklerinde bile bir durum vardı: Google'a neden ihtiyacınız var?
Korkunç bir yer, ancak yaralanan personel değil, saygı duyuyorlar, ancak işin organizasyonu, dehşet, farklı şiddette yaralanan kalabalık, kimin daha ağır yaralandığını tartışıyorlar ve tartışıyorlar. Çocuklar orada nasıl çalışıyor...bilmiyorum...onlara madalya!!!
Kuchinskaya Olesa Viktorovna'ya büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum, o üst düzey bir uzman, çok kibar, nazik, özenli, bu gerçek bir doktor için önemli bir özellik! Olesya Viktorovna hastanın sorununa tamamen bakıyor, dinleyecek, faydalı tavsiyeler verecek. Olesya Viktorovna'nın hemşiresi kibar, sempatik, yardımcıdır.
Mükemmel bir uzman, işinde uzman olan Shkutovich M.A., hamileliğini net ve okunaklı bir şekilde, sadece iyi anılarla yönetti! Tedaviniz ve ilginiz için teşekkür ederiz!🙏🏻
Sertifika iyi çalışıyor, her şeyi açıklayacak, tavsiye edecekler. Bina yenilenmiştir, büyük kuyruklar yoksa içinde olmak güzeldir. Doktorlar çoğunlukla genç, çok az faydası var, ultrason pullarını aylarca bekliyorsunuz. Sahip olduğum soru ancak Başkan'a dönerek çözülebildi.N. Rukina'nın departmanı tarafından. İşte bu bir profesyonel: özenli, dengeli, yetkin. Çoğu zaman laboratuvarda elektronik kuyruk çalışmaz.
Kliniğimiz son zamanlarda daha iyiye doğru değişti. Sadece biz hasta olan bizler çok fazlayız, doktorlar bunalmış durumda, bu fark ediliyor. Ve teşhis prosedürleri veya dar uzmanların konsültasyonları için kupon beklemeyin. Ve çalışan personel zeki insanlar, profesyoneller, ekiptir. Tüm bu virüs saldırıları sırasında bizi kurtardığınız için teşekkür ederim ve ilk çağrıda bile öyle.
302kb Alenzenovich'in doktoru Anastasia Vladimirovna'ya büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum, o üst düzey bir uzman, çok kibar, nazik, özenli, 10/04/2023'te ona ulaştığım için şanslıyım. 23 kliniğimizde altın elleri olan doktorlar olduğu için teşekkür ederim, bu tür doktorların bir prim ile teşvik edilmesi gerekiyor!
Hastalara karşı korkunç tutum, kaba, kaba davranıyorlar.
Annem hastaneye yatırıldı, nakanuni tarafından yapılan kalp ultrasonunun taburcu edilmesi gerekiyordu.Kayıtta 402k'ya gönderildiler, doktor ofisten atıldı, mesela ortak sırada bekleyin.İfadenin kendisi sadece beş dakika sürmesine rağmen, ofisin altında otuz dakika oturmak zorunda kaldım...Ben çalışan bir insan olmama rağmen öğle yemeğinde işten izin aldım.Kendim nadiren 24p-k'dan uzmanlara dönüyorum ve özellikle 402 k uzmanına göre yargılıyorum.Herhangi bir meslekte, her şeyden önce insan olarak kalmam gerektiğini düşünüyorum.Genel olarak, Tanrı hastalanmayı ve yardım için böyle bir doktora gelmesini yasaklıyor
Minsk O.V. Kuchinskaya'daki 23. poliklinik kulak burun boğaz doktorunun ve hemşire T.V. Sviridovich'in yüksek profesyonelliğine dikkat çekmek istiyorum! Bu uzmanları görmeye gitmek her zaman güzeldir! Birincisi, koridorda karışıklık yok. Tüm hastalar KESİNLİKLE kuponlara ve zamana göre girerler! Bunu bir hemşire izler, emirlerini belirleyen hastalar kendileri değil. Tabii ki, Tatyana Vladimirovna'nın hasta akışını düzenlemek için periyodik olarak ofisten ayrılması gerekiyor: sonuçta acil hastalar, akut ağrısı olan hastalar ve «sadece sorması gereken» insanlar var, ancak görevlerini sakince ve güvenle yerine getiriyor. Ancak prosedürleri yerine getirmesi, çözümleri hazırlaması, yıkaması vb. Sadece kartlar ve elektronik tabanla çalışmakla kalmayıp doğrudan resepsiyonda yapması gerekiyor. İkincisi, Olesya Viktorovna'nın randevuya ayrılan kısa sürede hem dinlemeyi hem de muayene yapmayı başarıyor ve teşhis doğru (!) koyup tedaviyi reçete edin! Her şeyi nasıl başardığına ve aynı zamanda sinirlenmediğine (sonuçta skandal insanlar, demans gelişen yaşlılar ve işitme güçlüğü çekenler vb. Ziyarete gelip bir insanı daha hızlı göndermeye çalışmadığına mı bakıyorsunuz ve merak ediyorsunuz?.. Üçüncüsü, Olesya Viktorovna, eğer hasta ilgileniyorsa, tedavi, teşhis ile ilgili soruları açık ve net bir şekilde yanıtlıyorsa ve kişiden «vazgeçmeye» çalışmıyorsa. O.V. Kuchinskaya ve T.V. Sviridovich'e büyük minnettarlığımı ifade etmek isterim! Modern sağlık kurumlarımızın bu uzmanlardan daha fazlasına sahip olmasını diliyorum!
Orijinalini göster · Русский
5
6
O
Olga
9. seviye şehir uzmanı
11 Kasım
Normal klinik. Onu ziyaret etme deneyimimde olumsuz bir şey olmadı. Kibar personel, iyi doktorlar (çoğunlukla). Temiz, temiz. İyi göz doktoru, genç kız, adını hatırlamıyorum.
Kliniğin şüphesiz artısı KBB Kuchinskaya doktoru Olesya Viktorovna'dır!!! Söz konusu uzmana döndüğümüzde, Olesa Viktorovna'ya yapılan itirazın ne kadar etkili olduğuna şaşırdım. Olesya Viktorovna'nın profesyonelliği ve hemşirelerin asistanları zirvede, herkese tavsiye ederim!!!
Ayrıca, hastaya her zaman profesyonel olarak yardım etmeye çalışan genel tıp pratiğinin 2. bölümünün başkanı Rukina Natalia Alexandrovna'ya ve
iyi bir insanın niteliklerine iki kat bahşedilmiştir. Çalışmanız için teşekkür ederim, siz dünyanın en iyisisiniz!!!
Klinikteki doktorlar iyidir, hamileliğin yönetimi en üst düzeydedir. Hamile kadınlar için yollar her yerde açık, sıra olmayacak, yakın gelecekte uzmanlara randevu alacaklar. Ama ... sıradan bir kişiye, en azından hastalık iznini alıp sonra kapatması için .... Sonsuza dek oturmaya hazırlıklı olmalısınız ... ücretli merkezlerde devlet hastaneleri işe uygun olmasa da. Neden bu kadar acı çekiyorsun?
Cuma günü 220'de nöbetçi doktora bir çocukla birlikte geldik. kan bağışı için sevk almak için .
Sırada 2 kişi vardı. ama uzun süre beklemek zorunda kaldım.Doktor tüm tanıdıklarını kabul edene kadar. Ofise geldiğinde doktor bize karşı olumsuz bir tutum sergiliyordu...
Eskiden çok daha iyi bir tavır vardı. ve şimdi doktorlar değişiyor.Ne reçete edeceklerini bilmiyorlar.reçeteleri yazmayı unuturlar ve ilaç almak için gönderilirler. onlara geri dönmem gerektiğini.
Ancak daha da kötüsü, çocuğun randevuda hemşirenin gözlerini inşa etmeyi başardığı anda genç bir doktorun resmidir.birlikte çalışmak için . Hemşireler, çocukların ve deneyimli doktorların tedavisi hakkında daha fazla bilgi sahibidir.
Çocuğunuzla test yaptırdığınızda. o zaman bazılarının her zaman çocuklar için neşterleri vardır.ve diğerleri her zaman kendininkini satın almanız gerektiğini söyler...
Poliklinik değil. ama hayal kırıklığı. Çok az sayıda iyi uzman var.
Bir yıldır kliniğe bağlı. Aynı miktarda kbb doktoru yok. Kayıtta, kulağım tıkalı olduğu için ön muayenehaneye gönderildiler. Sırama yaklaşırken, küstah bir temizlikçi kadın ofise uçtu ve ofisini temizlemek için 3 dakikaya ihtiyacı olduğunu nasıl açıklayacağını bilmiyor. 15 dakika oturduktan sonra çıldırdılar ve yakın olmayan 11 hastaneye gittiler.. Sorunu doktorlarla çözün, bu kliniğin anlamını görmüyorum, dar uzman yok, ancak benimkinden daha fazlasını bilmeyen 50 terapist var.
Karısı, yatağının gerçekliğini aldıktan sonra 2 hastaneden taburcu edildi.Tanı : iskemik inme.Engellilik grubunun kurulması ile ilgili olarak ikamet ettiğiniz yerdeki kliniğe başvurmanız tavsiye edildi.Saat 4.03'ten itibaren.13.03'e kadar. sadece terapist geldi.Ne cerrah, ne nörolog ne de endokrinolog gelmedi.Ne kadar bekleyebilirim? Yoksa hemen Sağlık Bakanlığı'nın yardım hattına mı?
Orijinalini göster · Русский
5
Ангелина
2. seviye şehir uzmanı
19 Ekim
Bunu söylemek istiyorum, klinikten memnunum, ama herkes değil!
Cumartesi günleri saat 9'dan 14: 30'a kadar çalışan bir EKG yapılması gerekiyordu. Hafta içi gelip yapmanın bir yolu yok. Bugün saat 10.30'da EKG yaptırmaya geldim, ofise giriyorum ama bana kaba bir şekilde resepsiyon olmadığını söylüyorlar. Hiçbir duyuru yapılmadı! Kişi oturuyor ve sadece telefonda konuşuyor. Başkalarının hikayelerine göre, bugün kabul edilmeyen ilk kişi ben değildim.
İnsanlara karşı korkunç tutum! Bu kişi için sadece 1 yıldız var!
Muhteşem poliklinik ... Arvi'den şüphelenerek, yeteneksiz bir broşür kaydetmek için eve gönderdiler, abonelikten çıktıktan sonra, sebep yok, testler temiz, sıcaklık yok ... Geceleri sıcaklık 39 ... Her gün döndüm, testler zaten her şeyi gösteriyor ve sıcaklık uygun ... Kendi başıma gitti, hastalık iznini kapatmaya gidiyorum ... Ofise dönüş ... Tamam, bekliyorum ... Ama küçük yenilikler ... Birincisi, bir saat resepsiyon penceresi ... Çok eğlenceli, bir saat içinde önümdeki 20 kişiden oluşan bir ağıt almaya nasıl yetişebilirim ... İkincisi ... Doktor nereye gitti ... Nereye gitti? Bilinmiyor... Ne kadar yakında olacak? Belli değil ... Genel olarak bölgedeki en kötüsünün nasıl olduğu 5 yıl boyunca böyle kaldı…
Kadın doğum uzmanı-jinekolog 305 kab. ŞADÜL JULİA YURİEVNA
En azından bu alanda hiçbir şekilde uzman kategorisine ait değildir!
Hamilelik için kayıt yaptırmak genellikle ikamet ettikleri yerde olurlar. Serebryanka'ya taşındığımız için kliniğimiz Rokossovskaya'daki poliklinik 23 idi.
Son tarih zaten kayıt olma zamanının geldiği gerçeğine yaklaşıyor. Bu sağlık kurumunda hizmet vermediğim için, bir başvuru başvurusu yazmam gerekiyordu. O gün izlenimim zaten çalışanlardan değil, özellikle kayıt ofisinin kendisinden en iyisine sahiptim (pencere 2). O gün referans masasında parlak genç bir kız çalışıyordu - olumlu bir izlenim bırakan tek kızdı.
Başvuruyu bana 23 Ağustos haftasında imzaladılar ve sadece 29'unun imzaladıklarını söylediler. Hemen jinekologla randevu almak istedim. Adresi aradım, sadece 1 numara için bilet olduğunu söylediler. Tamam, kaydoldum. Akşamları 29'unda basıncım düştü, alt karnımda periyodik olarak keskin ağrılar ortaya çıktı (bundan önce, CD'den önce olduğu gibi, ücretli klinikteki doktorum hamilelik onayı alırken bunun norm olduğunu söyledi, bu yüzden dikkat ettim ama çok endişelenmedim), sabahın 31'inde ağrılar keskin ve sıktı. En azından doktorun bakması için 31'inde gelip gelemeyeceğimi öğrenmek için kayıt ofisini aramaya karar verdim ve 1 tanesine göre randevu için gerekliydi. Kayıt ofisinde kupon olmadığını söylediler, doktor ikiye kadar, 305'te canlı sırayla gelin. Geldim... Koridorda hiç kimse yoktu, hiçbir ofiste insan yoktu. Ofiste resepsiyonda sadece bir kız vardı, ben onun peşinden gittim. Ve işte burada başladı.....
Yarın için kayıt yaptırdığımı, bugün size bilet gelmediğini açıkladım, kayıt ofisinde canlı sıraya girebileceğinizi söylediler ve neyin rahatsız olduğunu söylemeye başladım, en azından bakmalarını istedim ve yarın resepsiyona geleceğim, şimdiden kayıt olmaya başlayacağım. Cevap olarak ilk kelimeler nelerdir:
- Benden ne istersen, seni ambulansa koymamı istiyorsun, ben de koyacağım...Koltuğunuzda görmemi istediğinizi ultrason yapmıyorum...ağrı normaldir, vb...
Aynı zamanda, gerçekten 1 numaraya kaydedilip kaydedilmediğimi kontrol etmek için bilgisayara tırmandım. Ve tekrar sulandı:
- Makarevich'e kayıtlısınız, yarın şu anda çalışmıyorum, neden bana geldiniz vb.
Bana doktorumun şimdi ilk vardiyada bu ofiste olduğunu söylediklerini söylüyorum, bu yüzden geldim. Anlaşıldığı üzere, adresimiz aslında bu kişi Shadyul tarafından tutuluyor ve kayıt defterine kayıt yaptırırken doktorları karıştırdılar.. Kusura bakmayın, ben bununla bir alakam yok!? Benim hatam, kayıt bürosunda bile ihmalkar olmaları!? Hayatımda ikinci kez klinikteydim ve prensipte kimin kimi yönlendirdiğini bilmiyorum.
Bağırıyor ve aynı zamanda bilgisayara tırmanıyor..
Kartımı doldurmaya başlıyor ve bana hiç ölçmediğim 120/80'lik bir basıncı gösteriyor! Optimum basıncım 100/70, 120'de zaten kendimi kötü hissediyorum. Şikayetlerde ne yazdığını merak ediyorum
Burada hemşire de soyadımı soruyor (bu arada, bu ofisteki hemşirenin tek olumlu kişi olduğu ortaya çıktı, en azından sessiz kaldı ve bu sayede kendisi hakkında iyi bir izlenim bıraktı) Shadyul'un yine tonunda ona homurdanmaya başladığı "soyadı nedir, genellikle buraya kuponsuz geldi"...
Ve tekrar bana geçiyor:
- Bu size bir şey verecekse gel size sandalyede bakayım.
Gözlem odasına girdikten sonra gözyaşları doluydu. O gelir ve bakmaya başlar. Kükrüyorum, o izliyor. Karnıma iki kez bastım ve dönemim için rahmimin normal olduğunu söyledim. Bundan sonra "giyin" sözleriyle dışarı çıkar ve kapıları çarpar. Ben sadece durup kükredim. Muayene odasından ayrıldım, broşürdeki "tavsiyelerini" aldım ve dinledim:
- Gelecek hafta birbiri ardına iki bilet alın ve kayıt olmaya gelin, resepsiyon uzun olacak, en az yarım saat olacak ve sizden fırça darbeleri alacağım.
Klinikten gözyaşlarıyla titreyerek çıktım ve kocamı aradım, ona ilk sözlerim "bir daha hayatta ona gitmeyeceğim" idi!
Onunla ilgili bir sürü soru ortaya çıkıyor... Peki bu fırça darbelerini hemen almanın sorunu neydi, bu bir dakika meselesi mi? Hemen kayıt altına almanın sorunu neydi? İki güne kadar iş günü, 12yaşında geldim, sözden hiç insan yoktu, koridorda ruh yoktu. Dahası, bundan önce bana başka bir doktora bir bilet verildi. Ve kayıt olmak için yine bir hafta beklememiz gerekiyor. Hizmet başvurusunu imzalamaları için bir hafta bekledim, tekrar kayıt olmak için doktora gitmek için bir hafta daha bekledim.
Onda nereden bu kadar çok olumsuzluk ve öfke olduğunu anlamıyorum!? Görünüşe göre nispeten genç. Kalbinde o kadar mutsuz mu, kızlara ve kadınlara karşı bu kadar kaba davranıyor!? İnsanlar hayvanlara karşı daha naziktir.
Ona güvenmeye gidiyorlar, herkes doktora gidip sorunları hakkında açılamayacak. 9 yıldır teşhisim var ve sonunda hamilelik oldu. Neyin norm olduğunu ve neyin olmadığını bilmiyorum. Doğal olarak, deneyimler, tüm bu beklentiler, DOKTORA yardım almaya gittim! Ve sonunda ne olacak!? Bu benim için doktor değil! Ona hiç güven yok! Artık aylarca psikolojik olarak ona gidemeyeceğim ve onun yönetimine inanamayacağım. Hamile kadınlara böyle davranıyorsa, randevuya bir sorunla gelen kadınla ne ilgisi var!?
Ama yine de incelememi ve hikayemi yazmaya karar verdim. Eve gelip kliniğin incelemelerini okumaya başladığımda, jinekoloğun sadece bir soyadı var - SHADYUL ve tüm şikayetler! Neden bu güne kadar çalışıyor? Olumsuz yorumlar yıllar önce yazılmıştır, sadece şimdi değil.
İlk gittiğinizde kime gideceğinizi ve genel olarak neyi bekleyeceğinizi bilmediğiniz açıktır. Ama böyle bir hayvani tavrı hiç beklemiyordum. Devlet kurumlarına kabul edilmek için şimdi bir kayıt cihazıyla gitmeniz gerektiği ortaya çıktı...Tamam, her ihtimale karşı...
Ve bu durum henüz bitmedi. Ve geri çağırma sadece küçük bir şeydir.
Doktora-Laura Kuchinskaya Olesa Viktorovna'ya çok minnettarlığımı ifade etmek istiyorum) Çok özenli, kibar ve nazik bir uzman ve kendi alanında gerçek bir profesyonel) Bu tür doktorlardan daha fazlası olurdu)
Hastalara karşı tutumu ve profesyonelliği için Bobko'ya Alexandra Sergeevna'ya büyük minnettarlığımı ifade ediyorum. Bu klinikte düşünceli, özenli ve işini gerçekten seven ilk terapist. Zor işinizde sağlık ve başarı!
Resepsiyondan çıkıyorsunuz - artık zihinsel durum dışında hiçbir şeyi rahatsız etmiyorsunuz. Doktor sadece bir dehşettir ! (Sadece benim şansım olmadığını düşündüm, ancak incelemelere bakılırsa, çoğu alt klinikte bunu yaşadı.) Doktorun kendisi meslektaşlarımdan asla şikayet etmezdi, ama ulaştığım uzman sadece bir dehşettir. Böyle kaba bir tavırla ve böyle bir ihmalle hiç karşılaşmadım! Klinikten ayrılırken tek dileğim Sağlık bakanlığını aramaktı! Umarım bir gün orada personeli düzene sokarlar, ancak şimdilik ölmek bu tür uzmanlara gitmekten daha kolaydır.
Serebryanka mikro bölgesinde normal bir klinik, personel genç ama çok özenli, terapistin doktoru Korolevich Alina Viktorovna'ya özellikle dikkat edilmelidir, zeki, özenli. Kbb doktoru okuryazardır. Bu nedenle, eğer dönerlerse yardım sağlayacaklardır.
Hasta günlerini kabul etmek için zaman ayırıyorlarsa, neden hasta günlüklerini kabul etmeye koyulsun, makbuzla randevuya harcıyorlar!?? Zamanı ayırmayı öğrenin! Veya Sağlık Bakanlığı kabul programları hazırlamalıdır!??!!!
Elim hastalandı (mesleğe göre ressamım), terapiste döndüm, bana git çalışmanı söyledi, böyle bir teşhis için hastalık izni vermiyoruz. Elimi bile hareket ettiremiyorsam nasıl çalışırım? Sonra fabrika kliniğime gittim ve orada hemen hastalık izni verdiler ve röntgen için gönderildim.
Elektronik kuyrukları ne kadar severim, kimse kavga etmiyor , ama ne yazık ki tüm ofislerde değil. Özellikle travmatoloğa gelince, canlı sırada 5 saat oturabilirsiniz ve sizi kabul edecekleri bir gerçek değil, yeterli doktor yok ve ne yazık ki sıra çok büyük.
Burayı nasıl daha iyi tarif edeceğimi bile bilmiyorum ... Genel olarak, buradaki çalışanların sürekli insan akışı nedeniyle çok yorgun olduklarını düşünüyorum, bu nedenle süreç her zaman yavaş ve en keyifli değil. Yardım ediyorlar - yardım ediyorlar. Ancak bu yardımı saatlerce bekleyebilirsiniz. Özellikle pratisyen hekime ve cerraha)
Poliklinik iyidir, ancak sadece yetişkinler için ve çok çok çok büyük kuyruklar var, tüm gümüşçüler için bir yaralanma var, sanki sınırda duruyormuşsunuz gibi geliyor
Orijinalini göster · Русский
1
П
Полина Зубович
4. seviye şehir uzmanı
15 Ekim
Bulaşıcı hastalık ofisinde korkunç hizmet, sağlık durumunun kötü olması nedeniyle çalışmalarından muafiyet almaya geldim. Ama bana hafif bir ARVI derecem olduğunu söylediler ve hastalık iznini reddettiler, ancak aynı zamanda tedavi önerdiler! O zaman neden poliklinik var?! 0 yıldız👎🏼
Korkunç hizmet. Saat 15: 00'e kadar 402 kb'deki hastalık iznini kapatmaya geldim. Kayıtta, hastalık iznine göre 3'ten 4'e kadar olduğunu söylediler.Önümde 5 kişi oturuyordu. Sonunda saat 18: 30'a kadar oturdum.
114 ofisine SARS belirtileri ile başvurdum. Kan testi için gönderildiler. Sonuç olarak kan testi normaldir, hastalık izni verilmemiştir, endikasyon yoktur (kırmızı boğaz hariç). Tedavi reçete edildi. Evde sıcaklığı 37.4 olarak ölçtüm. Sevinçle tedavi edin deniyor!!!