Zaman ve para kaybetmek istemiyorsanız bu mağazayı atlamanızı tavsiye ederim.
2024'te parfüm satın alma konusunda çok tatsız bir deneyim yaşadılar.
21 Eylül'de eşlerinin doğum gününde parfüm satın aldılar. 22 Eylül'de, aromanın kelimenin tam anlamıyla birkaç dakika sürdüğünü ve kaybolduğunu ve aromanın gücünün mağazadaki örnekleyicilerin gereksinimlerini karşılamadığını fark ettiler. Prensipte bu kalitedeki bir ürüne parfüm denmesi zordur.
22 Eylül'de, sorunumuzu açıklayan bir iletişim e-postasına bir mektup gönderdik ve bu e-postaya, telefonu iletişim için bırakma talebiyle oldukça hızlı bir yanıt aldık.
23 Eylül'de telefonla iletişime geçtim, mağazaya gelmem ve şikayetin özünü göstermem istendi, aynı gün yaptığım şey buydu.
Şikayeti doğrudan mağazaya iletti, mağaza çalışanlarından (danışmanımız olan kız ve genç adam) kokunun dayanıklılığını test etmelerini istedi - çalışanlar benimle kokunun neredeyse anında kaybolduğunu kabul etti.
İade için kıdemli bir yöneticiye ihtiyaç duyulduğunu söyleyerek beni malları ve çeki onlara bırakmaya ikna ettiler.
24 Eylül'ün ertesi günü üst düzey yönetici benimle temasa geçti ve beni, eşimin yalancı olduğuma ve dün malları kabul eden meslektaşlarının yanıldıklarına ikna etmeye çalıştı ve geri ödeme yapılamayacak.
Sitede şikayette bulunmak zorunda kaldılar
http://consumerrights.ae/en/Pages/consumer-complaint.aspx
Öğleden sonra geç saatlerde telefonla geri ödeme yapacaklarını söyleyerek benimle iletişime geçtiler, bunun için finans departmanı benimle iletişime geçecekti.
25 Eylül'ün ertesi günü elbette kimse benimle iletişime geçmedi, postadaki ve whatsapp'taki mesajlara tepki göstermedi.
% 100 emin değilim, ancak bu mağazanın L'artisan markasının resmi dağıtımıyla hiçbir bağlantısı yok, en azından L'artisan'ın resmi web sitesinde Dubai'de herhangi bir mağaza listelenmiyor.
Aynı zamanda mağaza dekore edilmiş ve kendisini doğrudan markaya ait bir butik olarak konumlandırmıştır.
Dikkatli olun ve güvenilir satıcılardan ürün satın alın!