Bugün bu mağazada korkunç bir olay yaşandı. Çocuk dinozorlu oyuncağı izliyordu ve rafın kenarında durup elinden düştü. Onu yerine koydu. Anlamak için bu küçük bir plastik dinozor. Ambalaj, plastiğin yapıştırıldığı kartondur. Ve bu ambalaj plastiği kontur boyunca kartondan soyuldu. Küçük bir oyuncağın hafif düşmesinden ambalajın soyulması durumunda ambalaj bizden önce de açıkça hasar görmüştü. Oyuncağın düşmesinden sonra hoşnutsuz satıcı hemen geldi ve birkaç dakika sonra çocuğun oyuncağı kırdığını ve bunun için ödeme yapmamız gerektiğini söyleyerek yanıma geldi. Oyuncağın hasar görmediği göz önüne alındığında, sorun sadece ambalajla ilgili. Ve yanlışlıkla çocuğa düştü, onu seçmedi veya bozmadı. Oğlum hemen korktu ve bana bunun bir kaza olduğunu söyledi. Yöneticiyle iletişime geçilmemi veya bu gibi durumlarda satıcıların para talep etmesi gereken yönetmeliklerin gösterilmesini söyledim. Satıcının bize kaba bir şekilde bağırdığı şey: Ah, her şey, buna gerek yok.
Başka bir satıcının durduğu kasaya gittim ve şikayet kitabını sordum. Onun orada olmadığına kesinlikle kaba bir şekilde cevap vermeye devam ettiler. Olayla ilgili geri bildirimde bulunmak için isimlerini söylemelerini istedim. Beni tekrar silktiler. Sonra bu satıcı, sözde parayı geri almak için birini aramaya ve ismimi söylememi söylemeye başladı. Bana kötü bir şey yapmadığını fısıldayan üzgün oğluma baktım ve kızlara gideceğimizi söyledim.
Rusya'da yaşadıklarımızdan beri ağınızın düzenli müşterileriyiz. Ama çocuk size bir daha asla gelmeyeceğini söyledi. Ben de kesinlikle öyle. Satıcının davranışının şirket politikanızla ne kadar ilişkili olduğunu merak ediyorum. Bunu bariz bir çirkinlik olarak görüyorum. Siz çocuklar için bir mağazasınız ve bu gibi durumlarda, çocukların nefret edildiği, korktuğu ve ruh halinin bozulduğu bir yer olmamak için satıcıların aşina olması gereken tamamen farklı bir davranış düzenlemesi olmalıdır.