Herkese iyi günler. Boya almaya geldim, gri saçlar için sordum, kartla ödedim. Benden sonra adam geldi, nakit öncelikli olduğu için ödemesini daha önce kabul ettiler. (Alıntı yapıyorum)Nakit olanlara sırasız hizmet verdiklerini kim buldu bilmiyorum. Ustama geliyorum, gri OLANLAR İÇİN boya verilmedi. Bu şirketin boyasını ilk kez aldım ve gri olanlar için ambalajın neye benzediğini bilmiyorum, bu yüzden yanlış bir şey verdiklerini fark etmedim. Kuaföre döndüğümde, satıcının bana verdiği malları iade etmek için, başlangıçta buna ihtiyacım olmadığını bilerek, kartla ödendiği için paranın iade edilmeyeceğini söylüyorlar. Param bana iade edilmezse Tüketici Hakları Derneği'ne gideceğimi söyledim. Satıcı bana parayı geri verdi ve şöyle dedi: (alıntı yapıyorum) Tanrı'nın ona daha fazlasını verecek, bu pazardaki kadınlara değil. Sonuç olarak: Zamanını kaybetmiş, (şehrin diğer ucundan oraya buraya seyahat etmiş), acilen boyamak için zamana ihtiyaç olmadığı için istediğim renkte boyanan, (bir saat sonra etkinliğe gitmek zorunda kalan) haklarını bilen bir tüketicinin ortaya çıktığı ortaya çıktı. Kuaförlerin hizmetlerini kullanmadım.
Her şey yolunda. Bu Porekmacherskaya'daki hizmeti yirmi yıldan fazla bir süredir kullanıyorum. Ve çocuklar burada çocukluktan beri saçlarını kestiriyorlar. Ustaların hepsi deneyimli ve kibar!