Sürenin sona ermesi nedeniyle döviz kartını yenisiyle değiştirmek gerekliydi.
Resepsiyondaki genç kişi numarayı verdi ve 1 numaralı pencerenin dışındaki banka memuruna gönderdi, 3 numaralı pencereye gönderdi ve bu kişi 5 numaralı pencereye gitmesini istedi ve bu personel bankacısı tekrar resepsiyonla iletişime geçmesini söyledi. Genelde böyle profesyonel bir "futbol" oyunu karşısında şok oldum. Genel olarak bir tür kısır döngü işe yaradı, kasadaki kıza döndüm ve sonunda yeterli bir cevap verdi (ona teşekkür ederim) ve dönmem gereken koridorun karşı ucuna işaret etti ve mucize oldu sonunda doğru memuru buldum ve sonunda eski kartımı yenisiyle değiştirdim.
Öyle bir izlenim var ki, tabiri caizse, yeterli resepsiyon ve müşteri hizmetleriyle ilgilenmeyen çalışanlar bile yeterli değil.İşin altında, "kollardan sonra" tabiri caizse, müşteri banka için değil, banka için müşteri gibi.
ATM çalışmıyor.
Ve acilen krediyi ödemem gerekiyordu!
Ve kasada sıra büyük. Sadece 2 bilet gişesi çalışıyordu. Ama aslında yaklaşık 5 6 bilet gişesi penceresi var
Swift çevirisine iki gün harcamak, her şeyin yolunda olduğuna ve sonunda yapılamayacağına yalan söylemek. Hamkor'un özü budur. Özellikle sorudan memnun kaldım " Peki o zaman neden bankamızın hizmetlerini kullandınız?".
Genel olarak, bireysel çalışanları alırsak, vicdan için çalışan adamlar varsa, banka fena değildir, ancak çok uzun zaman önce orada bazı banka politikalarına hizmet etmiyoruz, peki, çok doğrudan şaşırtıcı
Hizmetlerin kolaylık düzeyine ve hizmet düzeyine hoş bir şekilde şaşırdım. Ayrıca büyük kuyrukların olmamasına da sevindim.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Рома
13. seviye şehir uzmanı
9 Nisan 2024
Bu şubedeki operatöre giden kuyruğun yaklaşık 30 dakika beklemesi gerekecek.
İletişim / nezaket açısından hizmet elbette normaldir, ancak sıra bu kadar uzun süre beklemeye dayanamaz!
Bu bankada Özbekistan için geleneksel olarak yüksek olan ABD Doları / sumy döviz kurudur. Muhtemelen bu nedenle banka şubelerinde döviz bürolarında kuyruklar vardır.