Kimseye bu komisyoncuyla iletişime geçmesini tavsiye etmiyorum.Uygulamada teknik destek yoktur. Aramak zordur ve eğer ararsanız, cevaplar standarttır, cevap aynıdır: Bilgiye sahip değiliz, müşteri departmanıyla yazılı olarak iletişime geçin. Hileli bir şekilde bu komisyoncuya katıldım. Durum böyle.Tasarrufları artırmak umuduyla 2021'de Expobank'a geldim. 3 yıllığına not (tahvil) almaya ikna edildiler.Her şeyi güzelce boyadılar, reklam broşürlerini gelirimin nasıl görüneceğini gösterdiler. Bu notu bankaya verirken bu ürünün bankacılığa ait olmayacağını, komisyoncuya ait olacağını düşünmedim bile. Çok para yatırıldı.Bir süre sonra, bankayı tekrar tekrar aradıktan sonra, şimdi komisyoncuya olan tüm soruların olduğunu söylediler.Ancak 3 yıl boyunca, Itınvest'in yöneticisi (şimdi Ev8) benimle hiç iletişime geçmedi, neden kupon olmadığına dair bir notla haber vermedi. Onlara ulaşılamayacak.Bizi bu notlara sürüklediler - neredeyse hepimiz emekliyiz! Hisse senetlerinin, tahvillerin, borsa piyasasının vb. Ne olduğunu hiç bilmeyenler, 2021'de mevduat yerine not almak bir tür çılgınlıktı. İnsanları saptırıyorduk! Bankaya geldik ve banka yöneticilerine güvendik. Neden bankalarla birlikte yatırım yapan komisyoncu Aİ Tİ, insanları şüpheli yüksek riskli ürünlere sürükledi? Birikimlerim varsa - bu, nitelikli bir yatırımcı olduğum ve tüm riskin farkında olduğum anlamına gelmez! Sadece bir kişinin elinde para olduğu için Kvala'ya el koydular.Kayıt sırasında pasaport notu vermediler, müşterileri korkutmamak için yüksek riskler konusunda uyarmadılar. Bunun sadece 3 yıl boyunca bir katkı olarak olduğunu söylediler, ancak notun koşulları işe yararsa daha erken kapanabilirler.Kuponlar iyi olacak. En kötü durumda, kupon yoksa paranızı geri alacaksınız. Sonuç olarak: Komisyoncu komisyonlarını aldı ve sizi unutmaya devam ediyor, sizin umurunda değil, kendi komisyonunu çoktan aldı. En azından benimkini almak için 3 yılın geçmesini bekledim.Ne yazık ki! Not Mayıs ayında"24'te sıfıra düştü. Bu, bu nota koyduğum her şeyi kaybettiğim anlamına geliyor.Buna ek olarak, tüm 3 yıl boyunca, kağıtların depolanması için aylık ücret benden alındı. NSD, yaptırımlar nedeniyle tüm saklama komisyonlarını iptal etti. Hiçbir komisyoncu, saklama için insanlardan komisyon almamıştır.Menkul kıymetler donmuş durumda. Ve komisyoncu Aİ Tİ onu aldı! NSD hesabı olan ITInvest emanetçisi ( ev8) nsd'nin kendisinin kararnamelerine ve emirlerine uymuyor mu? Neden depolama için para aldınız? Dahası, elektronik ortamda bir şey saklandığı için mi? Bu komisyoncu için birçok soru var. Onlardan bir cevap beklemeyeceksin.Merkez Bankası'na, Maliye Bakanlığı'na yazacağım. İnsanlar, dikkatli olun, bankada bile şüpheli ürünlere karışmamaya dikkat edin.Bu komisyoncuyu kategorik olarak önermiyorum!
Sözleşmenin imzalandığı ve hesap açıldığı ilk günden itibaren yardımcı olan mükemmel destek. Defalarca temasa geçtim ve her seferinde uzman profesyoneller tarafından ayrıntılı tavsiyeler aldım. Şirkete karşı olumsuz bir şey yok. Doğaüstü hiçbir şey yapmıyorlar, aslında, sadece normal çalışıyorlar, işbirliği koşulları şeffaf, ticaret yaparken komisyonlar kabul edilebilirdi (3 yıl önce), her şey yolundaydı
Bazı dezavantajlar, telefonu açtıklarında soruyu cevaplayamadıklarında cevaplamak imkansızdır.
En önemlisi, bir yatırım ürünü satın aldığımda vergilendirmenin ne olacağını tartıştılar, 2 yıl sonra vergi Kanununda vergilerin ödenmesi için bir gereklilik beliriyor. Açıklama talebiyle bir talep yazıyorum, 2 gün sonra bunun sadece kişisel gelir vergisi koyduklarını ve tüm açıklamaların olmadığını, 23 yılında bu komisyoncudan para çektiğimde kişisel gelir vergisi için ödeme yaptığımı, şimdi bir talep belirlediklerini ve en önemlisi hiç kimsenin hiçbir şeyi açıklayamayacağını söylüyorlar, okuma yazma bilmeyen ve sorumsuz çalışanlar orada çalışıyor. Kimseye tavsiye etmiyorum