Mükemmel hizmeti ve en önemlisi tarifelerin anlaşılır açıklaması ve sunumu için Alina'ya çok teşekkür ederim. Sim kart almaya geldim, burada trendeydim, Alina en uygun tarifeyi seçmeye yardım etti (MTS muhtemelen diğer operatörlerden farklı olsa da), hediye olarak bir aksesuar seçmeye de yardım etti. Birçok karlı teklif, tamamen memnun kaldım!
12/30/24 ziyaret.
Sonunda kendisini Alina olarak adlandıran çalışan (bunun böyle olup olmadığını bilmiyorum),:
1. Nakit veya QR koduyla ödeme dedi, aksi takdirde ödeyemezsiniz, tüm ağın kartla ödemeyi reddettiğini söyledi, skandallaşmadım, genel olarak kodla ödeme yapmak benim için zor değil, sanki bu yanıltıcı ve banal bir gasp gibi. Kendim satın almada çalışıyorum ve bunun sadece komisyondan tasarruf olduğunu biliyorum. Ama insanları aldatmak çok yüzsüzce, peki, bu kadar.
2. VIP numarası almak istedim ve yine ödemeyi zorlamaya başladı, önce kayıt yaptırmanız gerektiğini söylüyorlar, ancak ancak o zaman bir numara seçebiliyorsunuz diyorum, ya kombinasyonları beğenmezsem? Ve o zaman ayrılmaya başladı, çoktan yoluna çıkmaya başladı.
Bu tür çalışanlar tüm marka için bir utançtır, kesinlikle mts'nin belirli bir noktasına bir daha gelmeyeceğim ve tüm arkadaşlarıma anlatacağım.
İşin garibi, mts kalite kontrol servisinden ararlarsa 10'unun teslim edilmesini istemekten henüz çekinmemiş olması. Çok komik.
Ev interneti bir gündür çalışmıyor. Operatöre doğru yol almak imkansızdır. Yarım saat bekledim ve asla bağlanmadılar. Arızayı bildirecek hiçbir yer yok. Eskiden ağımız programdaydı. Zhukovsky'deki ofise gidebilirsiniz. Şimdi gidecek hiçbir yer yok ama operatöre ulaşamayacak. Çirkinlik dolu. Sağlayıcıyı değiştirmemiz gerekecek.