Korkunç hizmet, çanta sipariş etmek için üç gün boyunca bir cevap bekliyorsunuz, doğal olarak ön ödeme yapıyorsunuz, ancak geri ödeme olarak hemen karşılıklılar, hiçbir şekilde reddetmek istemiyorlar, kaba davranıyorlar, şahsen 15 gün sonra kullanırken çantam kırıldı, geri ödeme yapmayı reddettiler ve ayrıca kendimin berbat ettiğimi söylediler, onları korkunç kaliteyle suçlayacaklarını söylediler. Hamlo gerçek, kurumsal değil. Orayı sipariş etmemek daha iyi! Sadece herkesi suçlayabilirler, ancak hatayı kabul edemezler
Ondan önce üç çanta satın almama rağmen her şey yolundaydı.
En sevdiğim kiwi çantamı inanılmaz renkte aldım -peygamber çiçeği.
Harika hizmet,yardımsever kızlar!
5+ mağazaya, ancak siparişler hakkında yazanların bunun mağazayla ne ilgisi var?!
İnstagram üzerinden bir çanta sipariş ettim, ön ödeme yaptım, 20 gün önceden dikeceklerini söylediler. 25 gün sonra onlara yazıyorum ve bana bir çanta gönderilip gönderilmediğini soruyorum, bunun için doğru renkte deri ithalatı olmadığına dair bir cevap alıyorum. Geri ödeme yapacaklarını söylediler, Rusya Federasyonu'nda her yerde sakince kabul etmelerine rağmen, hiç geri ödeme yapmak istemedikleri yabancı vizem var. Avukatla şikayeti yazana kadar parayı iade ettikleri gibi yediler, 3-4 gün cevap verdiler. Ama büyük soru, size geri ödeme yapamayacağımızı nasıl yazabilirler ki?! İlk defa böylesine korkunç bir hizmetle karşılaştım!