Bugün galerideki adadaydım (8/20/24), kalite açısından her şey yolunda, danışmana karşı şikayetler var, bir cüzdan seçiyordum, seçim konusunda çok az şey vardı ve danışmanın masasında farklı renkte bir cüzdan gördük, bize daha yakından bakmamızı istedik, danışman elbette verdi, ama nasıl bir yüzle «evet, elbette» dediğini görmem gerekiyordu, sanki ondan son parasını ya da daha kötüsünü alıyormuşum gibi.. Bütün gün ruh halinizi bozduğunuz için teşekkür ederim) (kızın sarı uzun saçları ve kelebek şeklinde bir yengeçi vardı, rozeti fark etmedim ya da yoktu). Aynı zamanda, Green City'deki başka bir mağazada, danışman kız çanta alırken çok hoştu ve tüm soruları sahte olmayan bir gülümsemeyle cevapladı) bu yüzden kesinlikle mağazanın kendisinde değil) bu noktayı ziyaret etmenizi tavsiye etmiyorum.
Çantalarımla ilgili bir sorunum olduğunu düşündüm, ama hayır, satın almadan önce incelemeleri okumam gerekiyor, büyük ölçüde olumlu değiller. Çantaların tasarımı sınıftır, tasarımcıların fikri ve ilgili herkes - aferin! Ama hepsi bu kadar! Çantaların kalitesi korkunç. Bu markadan 8 çantam var, sadece 3 tanesi canlı. Ve bu, hemen bakıma muhtaç hale gelmelerine rağmen. İlk gün beyaz »poli" çanta dikişler, iplikler çıktı, çantadan toka çantada izler bırakıyor - çantaya "yengeç" ile yapışıyor ve bu modelde herkes için böyle bir sorun var, toka çantanın «kapağına» çok yakın. Ahşap kulplu siyah büyük, genellikle kaliteye göre boşluktur - sap ağırlıktan değil, onu araba koltuğundan kaldırdığım için düştü. Genel olarak, çantaların kalitesi arzulanan çok şey bırakıyor, satın almanızı tavsiye etmiyorum
İyi günler
Çantam hakkında bir inceleme bırakmak istedim.
Aralık ayında bana hediye olarak aldım ve mağazadan bir çantayla yeni çıktım ve bir kez giydim ve sonra böyle bir çizik fark ettim ya da cildim soyuldu (söylemesi zor).
Üzüldüm ve bu sorunu çözmek için mağazanın kendisine gittim.
Başlangıçta, bir geri ödeme yapabileceğinizi söylediler ve şimdi kasada para yok ve öğle yemeğinden sonra veya akşam para almak için gelmemi istediler (alıcının birkaç kez gelmesi gerektiğinden şimdiden utandım).
Kız aradıktan sonra geri ödeme başvurusunun iptal edildiğini söyledi.
Çanta 4 Aralık'ta satın alındı ve ürünün iadesi için 14 gün garanti verildi. Garantinin kendisi çiziklerin kusur olmadığını söylüyor. Aslında çantayı sadece bir kez giydim ve bir seferde 200 ruble ödedim. 15 yaşından itibaren deriden yapılmış ürünler giyiyorum ve burada yüzüme kalite geliyor. Mağazanın yönetimi bu sorunu çözmeye bile çalışmadı ... kameralara baktıkları ve kameralarda hiçbir kusur görülmediği söylendi ve çantayı inceledikten sonra satın aldınız ve herhangi bir şikayet olmamalı.
Söylesene, aslında buna uymuyorsanız neden 14 günlüğüne bir geri ödeme yazıyorsunuz?
Bir fotoğraftan, böyle bir «çizik» ortaya çıkmasının benim suçum olduğu sonucuna vardınız mı? Kendi açınızdan herhangi bir seçenek sunmadınız.
Zavallı kız ( yönetici) yukarıda bir kestirmeye karar verilen sorunu çözmeye çalıştı.
Bu sorunu çözmek için gelmek için zaman ve 2-3 saat daha harcadım.
Ürünlerinin kalitesinden sorumlu olan ve müşterilerle nasıl iletişim kurulacağını bilen markalar var, hemen yönetimden alıcıya karşı kaba bir tutum var.