İnternet kaynağı Tu-tu hakkında yazıyorum (bu adresle hiçbir ilgisi yok).
Daha önce bir kereden fazla kullandım, sorun yaşamadım ama her zaman ilk defa oluyor. Moskova'ya bir gezi planladım, saat 17.04'e bilet aldım. 01:39 (uygun varış saatiyle) gönderildikten sonra dönüş saatini seçmeye başladım. Saat 22: 30'u seçtim, koltuk seçimine ve daha fazla kayıt yaptırmaya devam ettim ve ödemeden sonra bir onay mektubu geldi, ancak biletim bana 01: 09'da, yani henüz Moskova'ya gitmediğim bir süre için verildi. Siteyi telefonla aradım, durumu açıkladım, ancak anlayamadım. Ödediğim 1700 rublenin (beş dakika önce) 2880 rublesini iade etmeyi teklif ettiler. Memnuniyetsizliğimi dile getirdim, ardından biletimi tren istasyonunun bilet gişesinden iade etmem teklif edildi. Sitede trenin gönderilmesinden en geç 1 saat önce bilet teslim etmem gerektiğini okuduktan sonra, istasyona çok önceden gitmek zorunda kaldım (zamanında geldiğimin özel bir fotoğrafını çektim), ancak gişede iade için şimdiden 1500 ruble teklif edildim. Nokta. Tabii ki fakirleşmedim, ancak sitenin teknik hataları veya kusurları nedeniyle para kaybetmek son derece hoş değil ve tren istasyonunun bilet ofisine gitme önerileri genellikle anlamsızlığa benziyor.
Daha dikkatli ve dikkatli olun. Yoldaşlarla iletişimden ortaya çıktığı gibi, benim durumum ilk değil, tek değil!