Yönetim, hangi "çalışanların" onlar için çalıştığının farkında mı, yoksa bu norm mu? Saat 24.11 idi. Kısa saçlı, hafif saçlı satıcı maalesef isme bakmadı. En tatsız kadın. Geldim: Ne merhaba, hiçbir şey, malları kırmamak için bir açıklama yaptım. Ben sadece nazikçe dokunmuş olsam da, mallara dokunulmaması gereken herhangi bir işaret yok, herkes bunu yapıyor. Mesele bu değil, satıcı iletişimin temel kurallarını bilmiyor, pasif saldırganlık olmadan kibarca merhaba diyebilir ve söyleyebilirdiniz. Dürüst olmak gerekirse, böyle bir tavır karşısında şok oldum ve hemen ayrıldık.
Geçmiş incelemelere bakılırsa, düşmanca bir tavır fark eden ben yalnız değilim. "Satıcı" anında satın almayı erteledi. Bu kadar basit bir şekilde alıcıları kaybediyorlar)) Kaliteden bahsettikleri göz önüne alındığında biraz kaybettiğimi düşünüyorum))) Sadece bir masraftır
İyi günler, Ekim ayının sonunda bu kadının nasıl iletişim kurduğunu da gördüm (sarı saçlı uzun boylu). Sadece alıcılara karşı uygunsuz davranmakla kalmadı, aynı zamanda genel olarak başka bir satıcıyla kaba bir şekilde konuştu, doğrudan alıcıların önünde bir şey için azarladı. Satıcıların gülümsememesi şaşırtıcı değil, durum diyelim ki mağazanın müdürünün bunu anladığım kadarıyla kibar davranmıyor.
Yöneticilerden birinin bu tür incelemeleri fark edeceğini ve bu mağazadaki bu anları çözeceğini umuyorum.
Такие большие деньги за ничтожно низкое качество! Впервые заставила себя зайти в этот магазин и вот результат. Официальные телефоны не отвечают, при этом за звонок им сняли 30 рублей! В соцсетях они не комментируют случаи с браком. Чтобы сделать возврат надо ждать ответ из Москвы несколько дней. Я больше не приду и никому не советую покупать товар в этом магазине.