Victoria, her ürünün özelliklerini anlamamıza yardımcı oldu ve hatta diğer aksesuarlarla kombinasyon için birkaç fikir önerdi. Victoria'nın tavsiyeleri sayesinde seçimlerimizde kendimizi rahat ve kendinden emin hissettik.
Çok teşekkür ederim! Şu anda bu kadar harika çalışanlar olmasına çok sevindim!!!
Doğum günüm için karıma buradan pırlantalı küpeler aldım, bonusları kullandım. 2 gün sonra bir küpeden bir elmas düştü (ürünlerin kalitesi eksi).
Mağazaya geldim - bana parayı iade etmem veya tamir etmem teklif ediliyor. Aynı zamanda, tamamen aynısı mevcuttur. Ancak aynısı için takas yapılamaz, çünkü
1) Bu "başka bir benzersiz üründür" (aynı makalenin varlığı onları rahatsız etmez)
2) Satın alınan ürünün maliyeti ve stokta zaten farklı olanlar ("bu bonuslar artık yazılamaz").
Aynı zamanda satıcılar ve destek de bu saçmalığa inanıyor.
Bir talep yazdım (aynı zamanda e-postayı da belirttim). Bugün arıyorlar, resmi cevap olarak aynısını saçma sapan söylüyorlar. Cevabın kendisini mağazadan alabilirsiniz (postayı kimin için belirttim?).
Genel olarak, mağazanın alt kısmı, burada kimseye satın almasını tavsiye etmiyorum. Bundan önce rakip mağazalardan satın aldım - sorun yoktu (yüzüğün boyutu uymadığında değişim dahil)
Dans eden pırlantalı küpeleri iyi bir indirimle satın aldık. 2. günde bir elmas düştü, kusurlu malları o sırada stokta olan yüksek kalitede değiştirmemiz için mağazaya geldik, ancak bize parayı iade etmeyi teklif ettiler ve bu küpeler zaten 10 bin daha pahalıya mal oluyor, bu yüzden aynı küpeleri satın almak için onlara fazladan ödeme yapmalıyız! Tüketici hakları yasasını ihlal ediyorlar! Kusurlu malları satıyorlar ve yüksek kalitede değiştirilemez mi? İfademiz için aptalca mazeretler olduğu için mahkemeye gideceğiz!