Zengin seçim, güler yüzlü personel, mağazada iyi bir atmosfer. Bu mağazayı kendim ve sevdiklerim için mücevher alışverişi için tavsiye ediyorum. Kendime bir ürün aldım, her şeyi niteliksel olarak seçtim, seçimi beğendim;
11/21/24 Prostor alışveriş merkezindeki bir mağazadan küpeler satın aldım (Ufa, Zhukova Caddesi, 29). Sitede küpeleri seçtim ve sadece bu mağazadaydılar. Fotoğrafı ve makaleyi gösterdim (ürün vitrinden değildi), denedikten sonra satın almaya karar verdim ve işte burada en ilginç şey başladı...: Danışman beni 2 ürün almaya ikna etmeye başladı, bu daha karlı (promosyon 2 \ u003d 1, ancak bitmesini bekleyemedim), sadece bir ürün için hediye sertifikam olduğunu ve başka bir şey satın almayacağımı söyledim, ama ısrarla ısrar etti...Başka bir kız ona fısıldamaya ve mümkün olan her şekilde yüz ifadeleriyle göstermeye başladı, böylece artık teklif etmesin, mağazada benden ve danışmanlardan başka kimse yoktu, bu yüzden doğal olarak hepsini gördüm ve duydum. Karttaki indirimleri ve bonusları dikkate alarak ürünün maliyetini hesaplamamı istedim, ancak teslim alma ile bir internet siparişi vermenin daha karlı olduğu ortaya çıktı... Danışman, sağlayacağı bağlantıya tıklayarak uygulamayı indirmemde ısrar etmeye başladı ve sitede kişisel hesabımda kayıt yaptırabilmeme rağmen gördüğüm ve duyduğum fısıltılar ve göz kırpmalar yeniden başladı (bunu defalarca yaptım). Neden arkamı dönüp gitmedim ya da doğrudan yüzlerine anlatmadım... Kendime şu soruyu soruyorum: (Ürün, genellikle bir kutuya paketlenmelerine rağmen, depoda saklandığı torbada bana verildi. Satın aldıktan sonra duygular belirsizdir: KOCAMA HEDİYE için teşekkür ederim (küpeler güzel, sıradışı ve çok rahat), ancak onlara her baktığımda satın alırken hizmeti hatırlıyorum ve kalbim tiksiniyor...